Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Mye BMW-snusk i Skiensområdet gitt... Har du forsøkt å pushe på litt mer med den fine tonen i behold, eller? Bare si at du ikke er interessert i å gjøre noe selv, og be ham fikse opp før du tvinges til å ta saken videre? Når du tar det videre blir plutselig alt veldig surt, og det blir en prinsippsak å ikke gi seg. Da er det vanskelig å få til en fornuftig løsning... Og V12-compacten ble såvidt jeg vet bygd av et eller annet firma i Tyskland. Var ihvertfall det han sa i intervju med Drive eller hvilket blad det nå var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 tror nok, som gunnar sier, at en god tone først, og så true med advokat. når det ikkje virker(høres det ut som), så be advokaten sende ett brev, for å vise at det ikkje er tomme trusler+få en naf-test på arbeidet som er utført. stiller utroligt mye sterkere i en diskusjon da+ i evt. rettsak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 kan jo se ut som det er en smule sent med en god tone her da men det er mye penger det er snakk om og tror du skal ta med deg familie advokaten din og besøke han diskutere med en vennlig tone! og prøve og komme til enighet! Føler med deg surt slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 der litt enig med tomasb, ha en fin tone, men ikke TRU han, fortell at om han ikke skjerper seg så tar advokaten din takt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Ta en hyggelig tone har jeg gjort i nesten 4 måneder. Leverte bilen å han brukte nesten 2 måneder før jeg fikk den tilbake. Jeg har bare kjørt den hjem. 1 dag hadde jeg den. siden det har den stått i garasjen min. mens jeg har prøvd å få han til å fikse den. å det er nesten 2 måneder. 4 måneder siden jeg leverte den for første gang. Ikke F... om jeg tar noe hyggelig tone mer med han da. Pratet med advokaten min. Han sa at jeg må få alle ting som ikke funker dokumentert. så jeg skal ta den til N.A.F å få de til å dokumentere hva som er galt sånn at jeg har papirer på det til en eventuell rettsak. Skal skrive et formelt brev til han nå. Sånn at jeg har det å vise til i tillegg. Advokaten min sa at jeg har en veldig sterk sak. Så jeg tror dette blir fryktlig dyrt for han, når advokaten har funnet alle utgifter jeg har hatt i tillegg. Synd at det skal være sånn. hadde tatt karen 1 dag å fikse allt. Men Men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 veldig lurt at du dokumenterer feilene ja. så og si hele saken er på din side. etter det du har fortalt oss i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 hmm har ikke han en ombyggd 318i med alpina b8 motor til salgs på autodb? Kjedeligt at han ikke ordner opp med motorn han solgt, men da veit vi hvor seriøs han er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 Ringte til han får å si at jeg skal levere motoren å ha tilbake pengene mine. Var en kollega av han som tok den. Han sa at de skal fikse det med en gang. Så jeg skal få kjørt bilen ned i morgen. Gir dem en frist til 5 juni. Så får jeg pusset litt på den før Gatebil 20 juni. Har allt dokumentert. Å jeg skal ha en bekreftelse på at bilen er mottat. Allt skal på papir fra nå av. Stoler ikke en dritt på han nå. Takk for alle tipsene forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå