BimmerKing Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Artikkel på ViMenn.no... Hva syns dere om denne da? Jeg syns den var LITT tøff fra siden, men fronten så ut som den var hivd på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 likte IKKE den "grillen" der.. ser ut som fronten på et gammelt godstog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 likte IKKE den "grillen" der.. ser ut som fronten på et gammelt godstog.. akkurat det jeg skulle til å si, et gammalt godstog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Lurer på om Batman vet hvor bilen hans er jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Maybach handler først og fremst om historiske forbindelser, eksklusivitet og ekstrem luksus. Det er bilen for mennesker som betrakter en BMW E65 760Li som for folkelig og alminnelig. En Maybach handler ikke om fornuft, økonomi eller "value for money", men om en mulighet for å skille seg ut og manifistere at man er en av de få utvalgte som har muligheten til å kjøre en bil som koster 3,5 ganger så mye som f.eks den nevnte BMW´en. Her er forresten forgjengeren til Maybach Exelero. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Ser mere ut som en tanks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Fy faen for en FET bil!! Batmobile deluxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 STØGG vogn asså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Sinnsyk bil! Er vel ikke akkurat noen nytelse for øyet, men herregud så "annerledes"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 synes den er knall rå jeg... sykt at en så tung og diger bil kan være så rask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Lurer på om Batman vet hvor bilen hans er jeg..... he he! var akkurat det første som slo meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 its'a deucy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå