PenguiN- Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 bilen er ikke "halv ferdig", men felgene er solgt til fordel for andre 18", dør trenger jeg da denne var bulket:) noe mer du hadde lyst å si custom 325i coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 gjerne noe bilder av bilen og under panseret hvertfall..få se på farkosten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 bilder kommer når jeg får de nye 18" og resten av stylinga, viser ikke fram kuken dersom den ikke er 100%, skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 bilder kommer når jeg får de nye 18" og resten av stylinga, viser ikke fram kuken dersom den ikke er 100%, skjønner? Derfor du enda er jomfru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Få se bilde av denne fantasibilen din da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 fantasi bilen? som sagt, når stylinga er på skal dere få bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Få se bilde av denne fantasibilen din da.. Hvorfor er dere så frekke mot han ? Jeg har lest hele artikkelen her, og kan ikke si jeg skjønner dere! Kjenner dere fyren, pleier han og juge ? Og peguine, hvorfor ikke kaste opp bilder av bilen slik han er? ' Knall og se før og etter bilder Om ikke annet en for og lukke kjeften på de som preker dritt om deg. Surt om du mister en masse tro verdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 mye piss her....men,hvordan er 325en i forhold til calibraen??? bortsett fra at det er en myye bedre bil da sorry.... klarte ikke å holde meg eg heller!men når sant skal sies så må det jo litt overtrykk til for å få noe fart på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå