Gå til innhold

noen som skal til Molde på Midtnorsk Gatebiltreff i dag da?


Anbefalte innlegg

hehe..klarte ikke tenke så kalrt i morrest :P

polet er faen meg stengt i dag så da ble det hb og pilshandling.

var ikke mye råe bmw`er i Molde gitt..var en fet E36 M3 med Seidelstyling og en Warsteiner E30 M3 med turbo..resten var egentlig skuff :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg du var der ja.hørte du ville bytte med e30'n. var vel ikke klar over at det ikke er noen "vanlig" m3. hehe

eeeeh?? bytte med E30`n der? har jeg nok ikke sagt.. Syns den ble Alt for voldsom..og er jo ikke bil man kan kjøre noe særlig med..er nok fullstendig klar over at det ikke er noen "vanlig" M3.. skulle visst ha like mye som han gav for den å det får han ikke lell.. var kompisen min som var interessert i den.. 280.000,- er i drøyeste laget for den i mine øyne.. Skal jeg ha meg E30 M3 så skal det ikke være noe ihjelbygd turboopplegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, okaay... tenkte meg det. kompisen min som sa at du hadde nevnt det. menmen, den e jo egentlig strøken slik sett. med tanke på orginal ombygging. Bensinpumpa er god for 600hk. Håper han selger den til en skikkelig bmw-interessert mann. som holder den vedlike. ytterst få av denne sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warsteineren dere snakker om? Gamlebilen til Kjell Rune? :)

tørr ikke jeg og svare 100% sikkert på.. kjøpt for 280.000,- har jeg hørt av en liten snørrunge :P Må være en pappagutt eller noe :P

M3 Turbo hvertfall..så ikke så nærme på den så er vel noen andre her som kan si det for sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warsteineren dere snakker om? Gamlebilen til Kjell Rune? :)

tørr ikke jeg og svare 100% sikkert på.. kjøpt for 280.000,- har jeg hørt av en liten snørrunge :P Må være en pappagutt eller noe :P

280k er nok ikke så langt unna sannheten nei. Tror 265k er det riktige tallet. Trenger uansett ikke være pappagutt for å ha slik bil. Han kjøpte den nok av Kjell Rune her på forumet, som vel er 22 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...