Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 .. på brev og slikt? Sitter og pakker klistremerkene til de som er registrert innbetalt, men er usikker på vekten på konvoluttene, sånn i forhold til frimerkeklistringen. Det er 6,- opp til 20 gram, og 9,- opp til 50 gram. Hva skjer om jeg klistrer på 6,- og de viser seg å veie 30 gram? Posten kan jo umulig drive å kontrollveie alt som blir sendt? Er liksom ikke det at 3,- er så mye, men med dette antallet snakket man fort 150-200,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Da blir det til at mottakeren må betale rest portoen... Har vertfall blitt sånn de gangene jeg har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Det jeg var redd for ja. Kjedelig om hele gjengen får straffeporto/restporto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Heheh, ja, men har du ikke noe å veie dem med>? en kjøkkenvekt eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Sitat: Underfrankert post vil bli ilagt et tillegg som pt. er kr 13,50 pr brev. Dette ifølge posten.no. Kjøp deg en kjøkkenvekt som Aguilera sier. Men en digital. Lettere i tvilstilfeller. Ikke lett å stole på den nåla bestandig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 dei veg alt som vert sendt ja....ikkje manuelt men på "bådet" Stort sett så let dei tvilen koma tiltalte til gode..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jaja.. får smekke på 9,- da, så er jeg på den sikre siden. Gidder ikke handle kjøkkenvekt og beygnne å veie. Blir jo bare dyrere og mer arbeid det. Dessuten har jeg nok drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Latsaab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Gunnar, uansett så er 9/13.50 verdt det. Genial klubb dette. Såppas genial at jeg har fått tak i M3 stempel og råder til å bygge kompressor.... www.bimmers.no er GENIALGJENG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Skriver du avsender på konvolutten, så får du regninga.. En kollega gjorde denne feilen ved utsending av ett par hundre regninger,.. Han var ikke klar over at portoen var steget til 6 kr og kjørte gjennom hele månedsfaktureringen til 5.50.. populært? nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Jaja.. får smekke på 9,- da, så er jeg på den sikre siden. Gidder ikke handle kjøkkenvekt og beygnne å veie. Blir jo bare dyrere og mer arbeid det. Dessuten har jeg nok drit. Da har du jo kjøkkenvekt hvis du skulle klikke fullstendig i bønna og svinge deg på kjøkkenet og foreksempel bake boller eller hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Lever brevene på posten, så veier de dem, å frankerer dem riktig, så får du bare en sum å betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 Da har du jo kjøkkenvekt hvis du skulle klikke fullstendig i bønna og svinge deg på kjøkkenet og foreksempel bake boller eller hjemmelaget pizza. Hehe. Svingte meg faktisk på kjøkkenet i dag, lagde chiabatta! Men det var såklart med sånn ferdig pakke.. Dessuten var det hos dama, og hun har kjøkkenvekt også nå når jeg tenker meg om.. Lever brevene på posten, så veier de dem, å frankerer dem riktig, så får du bare en sum å betale Tøft. Får gjøre det da. Hadde egentlig tenkt å sende greiene i dag jeg da, for jeg kom jo ikke på at det var pinse! Tullegreier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Da har du jo kjøkkenvekt hvis du skulle klikke fullstendig i bønna og svinge deg på kjøkkenet og foreksempel bake boller eller hjemmelaget pizza. Hehe. Svingte meg faktisk på kjøkkenet i dag, lagde chiabatta! Men det var såklart med sånn ferdig pakke.. Dessuten var det hos dama, og hun har kjøkkenvekt også nå når jeg tenker meg om.. Lever brevene på posten, så veier de dem, å frankerer dem riktig, så får du bare en sum å betale Tøft. Får gjøre det da. Hadde egentlig tenkt å sende greiene i dag jeg da, for jeg kom jo ikke på at det var pinse! Tullegreier. Pinse er tullegreier, men ikkje når det gir fri på 16 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 Pinse er tullegreier, men ikkje når det gir fri på 16 mai. For meg så. Hadde "fri" uansett.. Har ikke mer undervisning før til høsten, bare en haug med eksamener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå