Loke Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Har blitt helt hekta her så bare lurer egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Har spilt litt før, men nå gjelder det bare Battlfield vietnam. og snart Battlefield 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Tror faktisk ikke jeg har testet Battlefield jeg gitt.. Men du har altså gått over til det fra CS?? Da burde det være bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 BF Vietnam her også. Noen bra servere du er på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 nja jeg har noen favoritter, men jeg får ikke opp alle serverne som er på nett, trur jeg har en begrensing for jeg er koblet opp via en ruter som naboen har.... men det er et par moneder siden jeg spilte. Jeg gleder meg utrolig mye til nr 2 kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Spiller mye online-spill, men CS er en vits. Skal finne en link som viser hvorfor, men stikkord: hitboxer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 spilte mye før,men gikk lei,klarte ikke det spillet,var ikke noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Spilte mye CS før... da jeg hadde ISDN så fikk jeg ADSL så fikk jeg spille så mye jeg bare ville og da ble jeg bare lei CS er blitt mere en lan ting og spille men er jo ikke på lan lengre så spiller jo ikke noe lengre... Surfe på Bimmers.No er tingen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 Spiller mye online-spill, men CS er en vits. Skal finne en link som viser hvorfor, men stikkord: hitboxer. Hitboxer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hitboxes = Figurene i cs er inndelt i flere områder. Hodet er et område, arm er et område osv. Det som er tingen er at hitboxene i cs er veldig unøyaktige. Området som skal være hodet er for stort, så du kan treffe utenfor det som ser ut som hodet å ennå få et såkalt "headshot". Hitboxene skulle ifølge valve være fikset å bli bedre, men har ikke spilt cs på år og dag så aner ikke hvordan det er nå. Spillet har blitt for lett de siste årene, nå treffer alle "headshots" mens før trengte man erfaring å faktisk være god for å få til dette. En annen nedtur med cs er at i det siste har flere å flere begynt å jukse. Har en kamerat som spiller fortsatt, og når han spiller på vanlige servere kan man lett se at minst 4-5 stk. juksa. Dette var nesten en ting som aldri skjedde før i "de gamle dagene". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Var skikkelig hekta i gamle dager, men fant ut at jeg måtte slette det fra pc'en da jeg brukte for mye tid på det... Har imidlertid installert det igjen nå for en måned siden faktisk, bare for å mimre gamle dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 http://www.putfile.com/media.php?n=css_hit_b0x_bb Rimelig håpløst spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Nå ble jeg litt forbanna... Skjønner nå hvorfor jeg kan tømme ett maggasin i en fyr uten at han stryker med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Det er fordi noen har spesialkoder, som gjør at man må ha synsykt mange treff, og må treffe riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Derfor jeg bommer så mye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå