Gå til innhold

Noen Counter strike spillere her?


Loke
 Share

Anbefalte innlegg

Spilte mye CS før... da jeg hadde ISDN

så fikk jeg ADSL så fikk jeg spille så mye jeg bare ville og da ble jeg bare lei :?

CS er blitt mere en lan ting og spille men er jo ikke på lan lengre så spiller jo ikke noe lengre... :roll:

Surfe på Bimmers.No er tingen nå :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitboxes = Figurene i cs er inndelt i flere områder. Hodet er et område, arm er et område osv. Det som er tingen er at hitboxene i cs er veldig unøyaktige. Området som skal være hodet er for stort, så du kan treffe utenfor det som ser ut som hodet å ennå få et såkalt "headshot".

Hitboxene skulle ifølge valve være fikset å bli bedre, men har ikke spilt cs på år og dag så aner ikke hvordan det er nå.

Spillet har blitt for lett de siste årene, nå treffer alle "headshots" mens før trengte man erfaring å faktisk være god for å få til dette.

En annen nedtur med cs er at i det siste har flere å flere begynt å jukse. Har en kamerat som spiller fortsatt, og når han spiller på vanlige servere kan man lett se at minst 4-5 stk. juksa. Dette var nesten en ting som aldri skjedde før i "de gamle dagene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig hekta i gamle dager, men fant ut at jeg måtte slette det fra pc'en da jeg brukte for mye tid på det...

Har imidlertid installert det igjen nå for en måned siden faktisk, bare for å mimre gamle dagene :angry::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...