Gå til innhold

Noen Counter strike spillere her?


Loke
 Share

Anbefalte innlegg

Hitboxes = Figurene i cs er inndelt i flere områder. Hodet er et område, arm er et område osv. Det som er tingen er at hitboxene i cs er veldig unøyaktige. Området som skal være hodet er for stort, så du kan treffe utenfor det som ser ut som hodet å ennå få et såkalt "headshot".

Hitboxene skulle ifølge valve være fikset å bli bedre, men har ikke spilt cs på år og dag så aner ikke hvordan det er nå.

Spillet har blitt for lett de siste årene, nå treffer alle "headshots" mens før trengte man erfaring å faktisk være god for å få til dette.

En annen nedtur med cs er at i det siste har flere å flere begynt å jukse. Har en kamerat som spiller fortsatt, og når han spiller på vanlige servere kan man lett se at minst 4-5 stk. juksa. Dette var nesten en ting som aldri skjedde før i "de gamle dagene".

jeg ville sagt omvendt. før på 1.0 så kunne man skyte mens man hoppet, da gikk kulene rett fram uansett, men nå går de over alt. hitboxene er endret på, så dette gjør det egentlig vanskligere å treffe.

spilte endel før, var egentlig ganske god, men etter et pc krasj (harddisken er ødelagt) så har jeg ikke spilt det på en måned og 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hitboxes har jo ikke noe med at du kan skyte når du hopper, det er jo foresten ennå mulig, man må bare vite hvor man skal skyte..

Hitboxes er jo de områdene man må treffe for å skyte noen.

Sen filmen som noen hev link til var jo ikke helt realistisk.

Jeg har ikke opplevd det slik i mine år som spiller (spilt siden 1.2 jeg da..).

Prøv å trykk den der sv_cheat1 på en server å se hva som skjer...tror nok du blir autokicka.

CS var bedre før. Mye mindre som spiller nå, alle de skikkelig gode å rutinerte spillerene har forsvunnet. Finn et annet spill som kan oppta tomrommet i livet ditt :lol:

Jeg har min del ikke tid til spilling..travel for tia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er urealistisk med filmen? Det er slik hitboxes i cs: source er. Selvfølgelig vises ikke hitboxes når man spiller normalt, men problemet er jo like fullt der. Prøv å løpe etter noen og knive dem. Da vil modellen blokke deg, men du får ikke tatt dem siden hitboxen er lenger frem. Genialt! :lol:

Hvordan hitboxene er i gamle cs vet jeg ikke, men cs har flere problemer enn dette..

Forresten så gjelder jo dette selvsagt også half life 2 i single player. Har ikke tall på hvor mange jeg drepte hvor jeg klart så at skuddet mitt bommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...