Ole-Magne Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 når jeg var på tur hjem i morrest etter en ørliten fest(klokka7) , var det kommet 5cm med sne! 15 mai, det er galskap... nå skal det være sommer og sol. det lille som var på veien er smeltet bort nå da. skal hente bilen seinere når jeg blir edru Ser ut til å bli en nydelig 17 Mai med nysnø i veikanten og alle jentene er pakket inn i store klær livet er hærlig oppe i nor dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 That's life! i fjor snødde det 5. juni oppe i bardufoss:S fikk jo sjokk selv da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 nå sludder det i molde........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Og her nede titter sola frem litt av og til grei nok temperatur også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Sitter halvnaken på balkongen jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 5 cm snø på bakken her i morest.. har tinnet bort igjen nå, men det har gått i snø og sludd bygger hele dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Sitter halvnaken på balkongen jeg nå U naughty boy! Grrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 nå sludder det i molde........ Åpner i Tusten til 17.mai da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 I de 2 siste dagene har det regnet og snø'd om en ann her i bodø... forfærdelig vær! bilde fra kl. 03.** i går natt.... ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hmmm...20 varmegrader og skyfri himmel her i Århus i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 hmmm. ikke akkurat som hær. +2 grader og sludd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Brrrrr.....hutre....jeg flytter til Ulambatu eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Masse snø her oppe i Bodø... jeg hadde håpet at vi skulle få en tidlig sommer i år, men akk nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 surt vær på vestlandet og, men me snakkar ikkje snø!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Nå snør det her også...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå