johjoa Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 Jeg holder på med et evig gående prosjekt på hjemmesiden min... den forandrer designe flere ganger i året med denne gangen har jeg blitt virkelig fornøyd... etter jeg startet med php og css ble det mye bedre... e det eneste som gjenstår er da en ny banner... og innhold Dere får nu ta og si hva dere mener http://www.johjoa.com
Fredrik Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 En bra begynnelse, men jeg likte spesielt det som står under Sponsors..."Her kan vi ha sponsors og skit..bare trykk her så kan du få link til din side"...bla bla bla...
Frode H. Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 Det manglet link til www.bimmers.no Ser du har link til BMWGuiden men den siden er jo historie nå.
johjoa Posted May 15, 2005 Author Posted May 15, 2005 Det manglet link til www.bimmers.no Ser du har link til BMWGuiden men den siden er jo historie nå. Den øverste linken som ligger under "Links" er Bimmers.no.... jeg ser at jeg har glemt og fjerne BMWguiden.no som står nede ved Itavisen.no og Ironmaiden.com....
Recommended Posts