BMW316 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hei, kom over en miniturbo på stretdesign.no Er dette noe alternativ for å hente noen extra hester, eller er det bare tøys? http://www.streetdesign.no/?go=vis∏=6334 noen som har hvert borti denne her før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 jeg har prøvd dette. en kompis av meg bestilte noe lignende fra usa som skulle funke som en turbo.. dette kan jeg avkrefte.. denne funker kasnkej på en japse 1 liter men ikke på noen bmw vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 5000 liter i minuttet ja, for en motor av litt størrelse er det mindre enn den trenger (og suger til seg for egne krefter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 5000 liter i minuttet ja, for en motor av litt størrelse er det mindre enn den trenger (og suger til seg for egne krefter). Det var det jeg tenkte på skjønner du. Men nå er det jo snak om en 1,6 l på 100 hk her da.. har Green stuff kon filter fra før, men det er ikke som man merker forskjell med eller uten dette. har ikke noe tro på at det hjelper noe særlig å bare bytte til efekt anlegg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 en kamerat av meg kjøpte den turboen der til bilen sin. Den varte i halvannen måned.. Tror ikke den ga noe merkbar effekt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Går den ikke på strøm da? det vil jo si at den heller suger hester? Men skulle jeg kjøpt denne måtte det jo vært noe turbosusing eller noe fra den? Er det noe gromt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 så lenge man kan montere dumpventil så hadde jeg kjøpt, men jeg tror ikke det er tilfelle denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Jobba tidligere i en hobbybutikk som selger RC biler og den slags, samt små elektromoterer. Martin Schanke kom en dag inn og kjøpte en slik liten motor, jeg klarte jo selvfølgelig ikke la være og spørre hva han skulle bruke denne til, da forklarte han at han skulle bruke den til boost for å hjelpe motoren med luft under sterk aks.(dette var når han fremdeles var aktiv) Så en liten eff må det vel ha!? Hjelper sikkert ikke med en hårfønerinnsats. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Mulig det kan hjelpe om man lager et ekstra innsug, men jeg ville latt det være et direkte innsug som gikk rundt vifta også.. Sønnen til Martin Schanche (Martin Schance jr.) driver rally.no, så du får spørre ham på forumet der om det fungerte (nick 'jr')... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 er vel ikke alle biler som har den trøblete luftmassemåleren og som stenker av vist d blir for mye luft. d må jo bygges som en vanlig turbo vist d skal gi noen effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå