Leonard Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg var og så rundt på OS sin side. Så kom jeg over dette. To forskjellige griller: Smal Brei Er det noen som vet hvor det går an å få tak i den breie? Syns den så mye råere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 hos os f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 du kan kjøpe den på os f.eks, men du må kjøpe panser, nyrer og grill så det blir fort noen kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Blir ca 5500kr for alt sammen tror jeg det var jeg regnet det til Litt dyrt, men det ser jo mye bedre ut da Den breie hører til V8`erne og alle E34 fra 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Og ettersom han har beina som framkomst middel kan han jo alltids kjøpe seg en som har den breie front. Er i fra 94-> er det ikke? Men, er vel også mange som har bygget om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 95 tror jeg faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Her ser man de to forskjellige grillene bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 95 tror jeg faktisk. Var ikke mer enn ett års tide den breie fronten altså, får e39 kom. Hmm, ja men da vet man det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 95 tror jeg faktisk. Var ikke mer enn ett års tide den breie fronten altså, får e39 kom. Hmm, ja men da vet man det. E34 med V8 hadde brede nyrer fra -93..... Men det ble standard fra -95 på alle E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hvor finner jeg det på OS? Var å så der, men fant det ingen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Ta og sen Ove en P.M så kanskje han har en liggende... netbutikken har vel stortsett bare liste over nye delere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Schmiedmann har nytt kit til 5.5k + mva. og lakkering. Men tror SE sa det var litt dårlig passform. Greieste er vel å få tak i brukt originalt fra en V8er eller nyere, ferdig lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 Jepp, skal se saken ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Schmiedmann har nytt kit til 5.5k + mva. og lakkering. Men tror SE sa det var litt dårlig passform.Greieste er vel å få tak i brukt originalt fra en V8er eller nyere, ferdig lakkert. Ja er samme som bror min har. Er litt dårlig passform på panseret, men det er samma greiene de selger på OS og GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå