Gå til innhold

Show-off Bilen min

Share

Anbefalte innlegg

• 2 months later...

Jeg har bestillt toning av rutene på bilen min. De/Han som skal gjøre det har vært på eu-kontroll og blitt stoppet i vanlig kontroll uten hatt det ble påpekt faktisk. Jeg skal da tone alle rutene.

(De har også hatt på film på kjøreskolebiler. :) Rundt om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke lakkert listverket på 5eren.

På BMW og andre biler som er fra den tida da støtfangeren ikke var en "integrert" del av fronten, syns jeg det er fint når listene bryter litt.

Ta golf mk.2 for eks. der er det mye finere når 90fangerene ikke er lakkert i midten enn viss de er hellakkerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil ja:) Samme felger som jeg vurderer å kjøpe til min E34. Men jeg synes de så mindre ut enn jeg trodde i 17".. Kanskje det er pga. den breie kanten.. Mulig jeg vurderer 18" på min hvis ikke komforten lider for mye av det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det og jeg har et par originale BMW solskjermer bak i min E46 Touring. Topp passform, ingen skruer, demonteres på 1-2-3 og ruten kan åpnes med solskjermen montert. :D

Solskjerm.jpg

Hvor kjøpte du disse og hva er prisen? (jeg vil også unngå å ha Ole Brumm med en diger sugekopp midt i ruta).

Fins det en enda bedre løsning enn denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil ja:) Samme felger som jeg vurderer å kjøpe til min E34. Men jeg synes de så mindre ut enn jeg trodde i 17".. Kanskje det er pga. den breie kanten.. Mulig jeg vurderer 18" på min hvis ikke komforten lider for mye av det da..

18" er nesten et must. Samt 10" bakfelger! Skal ha det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...