Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dårig bildekvalitet pga. mobilkamera men her er noen bilder av bilen min!

Bilde112.jpg

Endelig fått montert senkesett.

Bilde120.jpg

Årets beste innkjøp. Bare 8,5x17 med 225/45 men mye bedre en stål hjul.

Bilde118.jpg

Bilde117.jpg

Nye baklykter ble også kjøpt.

Bilde113.jpg

Posted
Med en 4 åring og en 1 åring i baksete foretrekker jeg film istede for Ole Brumm sol skjerm.

Hehe.. Kanskje ikke så dumt det nei.. Men finnes det ikke sorte rullgardiner/solskjermer som man kan sette på da?

Posted
Med en 4 åring og en 1 åring i baksete foretrekker jeg film istede for Ole Brumm sol skjerm.

Hehe.. Kanskje ikke så dumt det nei.. Men finnes det ikke sorte rullgardiner/solskjermer som man kan sette på da?

Det gjør det og jeg har et par originale BMW solskjermer bak i min E46 Touring. Topp passform, ingen skruer, demonteres på 1-2-3 og ruten kan åpnes med solskjermen montert. :D

Solskjerm.jpg

Posted

...liker ikkje sotfilm, men det argumetet kjøper eg 110%

Gratulere med dagen! (17mai) :D

Posted
Fin bil. litt synd med det henger festet.

Har du 8,5" fram og bak? Sporer bilen mye?

Hvordan er konforten?

Hengerfestet er avtagbart. Men mangler dekslet som skal stå der istede.

8,5" både frem og bak. Med 225/45 Wanli (billidekk) sporer den ikke. Med 215/40 continental sporet den veldig. Komforten er meget god. Har kun senket ca 35mm med lesjöfors fjærer.

Posted
Pen bil med pen farge og hjul, men jeg ville fjernet sotinga på sidevinduene.. :roll:

jeg må si meg enig med S14 fjern sotinga bak. eller en lysere toning rundt hele bilen.

begynte negativt, men syns det var en fin bil ja. nice og strøken.

Posted

3M vell en av de bedre solfilmen man får kjøpt... men man har ikke lov til og ha solfilm på siderutene forran eller front ruten... disse rutene må man vel få sotet av leverandør eller godkjent firma... :|