MBiMMer Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 nå har d jo selfølgelig dukket opp ett nytt problem... temp. måleren min har begynt å leve sitt eget liv. den ligger bare på ca. kvart på målern, pleier å ligge på rett under hallt.men når jeg dunker på viseren så spretter den avogtil opp på normalen. er d noen måter å sjekke tempføleren på?? er også på jakt etter ny topp eller motor.. m20b20.noen som vet om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Må måle motstand i den, men hvis feilen er at du knepper på den så funker den, kan det være dårlig kontakt. Ellers ville jeg bare kjøpt ny måler. Det kan være mye slam i kjølesystemet ditt som påvirker føleren, men det skal jo ikke ha noe med måleren å gjøre hvis den funker med litt dunk eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 er også på jakt etter ny topp eller motor.. m20b20.noen som vet om noe? sjekk PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Temp måleren har den samme innfestningen som tank meteret. Den hadde jeg problemer med. Det gjorde var bare å ta ut selve meteret fra dashbordet, det sitter festet med et gjenget lite stag. Det viste seg at dette staget om man kan kalle det det ikke fikk god nok kontakt med dashbordet. Noe den skulle ha. Det jeg da gjorde ar bare å lodde litt lodde tinn på gjengene der de fikk kontakt med resten av systemet og skrudde meteret inn igjen. siden har det fungert mer eller mindre perfekt! Sikkert litt dårlig forklart men. Håper dette hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Kan også være grunnet dårlig jording. Vet at iallfall eldre BMW'er (før '80) har et problem med det. Men da skal viseren sprette litt da. Hvis den står i ro hele tiden før du slår i dashbordet, ligger vel problemet i en av innleggene skrevet over her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 ja tror kun det er måleren å ikke føleren som fusker.siden den spretter opp av og til med ett lite dunk.men nå har jeg også fått vite at det er batterier inni der.så jeg får ut å sjekke litt. takk for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prog_Kick Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 har du funnet ut av dette? sliter med nyaktig samme problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 jeg har ikke fått sjekket det ut ennå, men jeg skal skrive her straks jeg vet noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå