Gå til innhold

Steinsprut, forbanna da eller ?!


Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Var på vei til Skien i dag. Kjørte jeg inn i en gjennom en tunnel og ante ingen fare.

Plutselig såg jeg en stein som kom flyvende mot meg.

Først spartt den ned i asfalten for så og treffe rett i panseret mitt der den etterlot seg en pen ripe gjennom lakken og en nydelig bulk.

Kunne ikke gjøre noe annet enn å se på fordi jeg hadde biler i motgående kjørefelt, lastebil forann meg og biler bak.

jævli irrterende ! :evil:

Bilde kommer.... hvis noen har lyst til å se hva en stein kan klare hehe....

Skal kontakte Mesta fordi de har sikret den fjellveggen som er like ved, skal vedde alt jeg eier og har på at det er en stein derifra som har havnet på veibanen.

Men uansett, en del ting på bilen som skal lakkeres til sommeren men uansett er det irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinsprut skjer, men kjipe greier.

Jeg fikk en ripe på forskjermen her om dagen etter å ha stått parkert på et kjøpesenter. DET er irriterende det..

Klok av skade parkerer jeg alltid i utkanten av parkeringplassen for å slippe maset rundt inngangsdøra(butikk/kjøpesenter). Folk driter jo i andres biler så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, særlig når de som smalt døra i siden din uten å si fra, hater de asså

Sto for en tid siden nede på Oslo S og skulle plukke opp en en kompis da det plutselig dunker i døra, Kjerringa i nabobilen smeller døra si inn i bilen min uten at hun har sett at jeg sitter i bilen. KJerringa later som ingenting når hun får øye på meg og setter kursen og stikker av sted, jeg klikka og hopper ut av bilen og roper på henne, når jeg da konfronterer henne med hva hun nettopp har gjort blånekter hun! Skal ikke da en gang prøve og gjennfortelle hva som ble gjort og sagt, men jeg tror at hun skjønnte at jeg ble så sint at jeg holdt på og gå ut av mitt gode skinn.

Men der ser dere hvor hel..... frekke folk er, blånekte på en ting som er så klar?? Gleder meg til og flytte fra kynismens hjemland.(Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel fortelle den lykkelige 17mai historia mi jeg da. kjørte hjemmefra i 2-3 tiden i går og skulle på s.huset til lillegutten. kjører da fra molde til ålesund over ørskogfjellet. dette gikk helt greit.... skulle kjøre hjem igjend kl 19. og låg vel i 90-100 oppoverfjellet. kom rundt en sving og der var d faen meg helt hvitt med hagel på veien. fikk sleng og snurret og høyre hjørnet foran på bilen rett i autovernet. pokkern.... skikkelig kjipt. må kjøpe ny skjerm og grill og lys og skifte lister på fanger og bytte panser......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama og jeg satt i bilen på Bastøfosen (ferja mellom Moss og Horten) etter vi hadde vært i Sverige en tur for en stund siden. Han i bilen foran oss (en rosa Huyndai Accident) smelte døra rett i en flunka ny Audi A3 (nye typen). Var bare dama som så det, men da var jeg fristet til å ta nummer og få tak i de som eide A3en.. Skulle sett det selv slik at jeg hadde noe å slå i bordet med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting, hvordan blir det når man liksom bare skal lakkere en del på bilen, ser man forskjell fra den nye til den gamle lakken da ?

Skal lakkere takluka, frontfangeren, panseret, baklista og den en passasajerdøra hehe uff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...