Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dette har sikkert vært oppe før men jeg fant ikke noe som kunne svare akkurat på det jeg lurer på.

Har kjøpt meg Koya Magic i 8x18" til min e36 cab, kan jeg senke 60-40 med apex senkefjører da? med orginale dempere uten at det subber i hjulbuene?

Posted

60-40 senking skal ikke være noe problem det.. jeg hadde nok bytta dempere når du skal senke den 60 men det går nok... Nå vet jeg ikke hvor breie felger/dekk du har men du burde nok valse også... Og senking er ikke mye stygt :D men smaken er som baken....

Posted
Fraråder senking. Ødelegger hele understellet, felger og kjørecomfort. Ser teit ut også.

Nå tar du vel litt hardt i ? Senking ødelgger kanskje mer enn hvis du ikke senker den, men det ser mye kulere og bedre ut !

Posted

Ville ikkje senket bilen 60/40 uten nye dempere, 40/40 skal gå..går sikkert bra med 18" og 60/40 senking uten valse skjermene..eg har valsede skjermer, 18*10 felger og senket ca 80/60 og det går heilt fint..

Posted

Senking SER bra ut, men veldig upraktisk. Men klart....for de som kjører kun på autostradaer så :wink: