Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 Dette er jo en sak som jeg kunne tenke meg å prøve på først da, om den ikke passer. Har 2 innløp, siden jeg har en 325. Men, dette er vel ikke mulig. Betaler ikke på forskudd noe jeg ikke får bruk for.
Hustler Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Skrevet Mai 24, 2005 Dette er jo en sak som jeg kunne tenke meg å prøve på først da, om den ikke passer. Har 2 innløp, siden jeg har en 325. Men, dette er vel ikke mulig. Betaler ikke på forskudd noe jeg ikke får bruk for. er jo bare å kjøpe en skjøt.. som fikser sånt.. minimalt problem..
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 En skjøt som fikser sånt? Tingen er vel den at min bil gir fra seg litt mer "eksos" en en 316. Alt dette skal da ut en potte. Blir denne potta "mindre" en orginalt er det jo liten vits. Og ihvertfall å gå over fra 2til1skjøt. Men, har en som mulig er interessert. Hvor bor du?
Hustler Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Skrevet Mai 24, 2005 En skjøt som fikser sånt? Tingen er vel den at min bil gir fra seg litt mer "eksos" en en 316. Alt dette skal da ut en potte. Blir denne potta "mindre" en orginalt er det jo liten vits. Og ihvertfall å gå over fra 2til1skjøt. Men, har en som mulig er interessert. Hvor bor du? trooor ikke at det kommer ut for lite her bor i ski, vet du hvor det er?
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 mål diameter inn i potta da! da blir det sikkert lettere å selge og! hehe.. sikkert 2" eller 2,5", hvis det er 2,5" er kanskje jeg tar den
John H Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 Er ganske sikker på at det er 2" inn på den som eg hadde og den var identisk!
Hustler Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Skrevet Mai 26, 2005 mål diameter inn i potta da! da blir det sikkert lettere å selge og! hehe.. sikkert 2" eller 2,5", hvis det er 2,5" er kanskje jeg tar den in på potta?? hva mener du da?? der du skal sette den på "svanhals" elr hva det kalles.. elr der eksosen kommer ut?
Hustler Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Skrevet Mai 26, 2005 jeg tar den for 500 kr. gang det med 2 så for du den!
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 mål diameter inn i potta da! da blir det sikkert lettere å selge og! hehe.. sikkert 2" eller 2,5", hvis det er 2,5" er kanskje jeg tar den in på potta?? hva mener du da?? der du skal sette den på "svanhals" elr hva det kalles.. elr der eksosen kommer ut? jeg mener der resten av eksosanlegget kobles på! det er inn! ut er der eksosen kommer ut
Hustler Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Skrevet Mai 26, 2005 mål diameter inn i potta da! da blir det sikkert lettere å selge og! hehe.. sikkert 2" eller 2,5", hvis det er 2,5" er kanskje jeg tar den in på potta?? hva mener du da?? der du skal sette den på "svanhals" elr hva det kalles.. elr der eksosen kommer ut? jeg mener der resten av eksosanlegget kobles på! det er inn! ut er der eksosen kommer ut Okey!1 men uanz, er jo bare å kjøpe sånn derre som du kan få til å passe.. sånn skjøt!!
antiloop Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 Hvor vanskelig kan det være å måle den "stussen" der da? Har du ikke skyvlær så kan du bruke en tommestokk...
Hustler Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Skrevet Mai 26, 2005 Hvor vanskelig kan det være å måle den "stussen" der da? Har du ikke skyvlær så kan du bruke en tommestokk... kan jo bare måle diametern:P elr?
Kjell Rune Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 dette fikk jeg med han som selger pottene... Når det gjelder inntaket på potta så er det ikke så stort.1,5" Skulle jeg brukt denne potta ville jeg kappet denne og satt på en litt større. Innvendig er "isolasjonen" trolig heller ikke størren en 2"...Selve utblåsen er som du ser på bildet "innsnevret" innvendig, med en 2,5x2" utvendig stuss...
MeSs Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 Er det mulig.. Litt info, altså diameter er vel ikke så jævla vanskelig å finne ut hvis du virkelig vil selge potta?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå