jcvold Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 hva er det med folk som absolutt skal fjerne bmw emblemene på bilene sine? ta for eksempel månedens bil som er på fremsiden av bimmers.no,den røde e36 320`en.jeg leste om den i et blad,og da stod det at alt av emblemer var fjernet.hvorfor?er de ikke stolte avat bilen faktisk er laget av BMW? har og sett folk som lager sine egne emblemer. teit syntes jeg.noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Bilen blir jo mer "clean" da..... kan i noen tilfeller være pent, og andre ikke.... skal ha min i Photoshop og se hva som er best før jeg skal ha den på lakkering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Kan være enig i at det ser litt mere clean ut, men synes propellen skal få ha hedersplassen sin på panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Kanskje det ser mer clean ut, men det blir jo det samme som å fjerne identiteten til bilen Jeg hadde ALDRI fjernet noen emblemer, og kan heller ikke fatte at noen vil det, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg mener at det blir helt galt å fjerne emblemet på panseret...det er jo på en måte fabrikkens "signatur" - en slags godkjennelse for at bilen er en ekte BMW. At noen (inkl. meg selv) har fjernet modellbetegnelsen bak har jeg imidlertid forståelse for...hva raker det egentlig andre hvor stor motor man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 At noen (inkl. meg selv) har fjernet modellbetegnelsen bak har jeg imidlertid forståelse for...hva raker det egentlig andre hvor stor motor man har. Helt enig, det er lov Var ikke non modellbetegnelse på min da jeg kjøpte den, og det var jo like greit Kan jo være til fleres fordel å fjerne det, også viss du har stor motor! Viss ingen ser at du har masse gamp under panseret så blir den kanskje mindre attraktiv å stjele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 At noen (inkl. meg selv) har fjernet modellbetegnelsen bak har jeg imidlertid forståelse for...hva raker det egentlig andre hvor stor motor man har. Helt enig, det er lov Var ikke non modellbetegnelse på min da jeg kjøpte den, og det var jo like greit Kan jo være til fleres fordel å fjerne det, også viss du har stor motor! Viss ingen ser at du har masse gamp under panseret så blir den kanskje mindre attraktiv å stjele? Det er et viktig poeng og man slipper kanskje også å ha div. skumle typer helt opp i baken hele tiden. Før jeg fjernet 323i merket på min 1997 E36 ble jeg nesten hele tiden forsøkt presset av disse typene i bl.a Folkevogner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 synes at folk kan gjøre hva de vill med bilen sin. om "propellen" blir borte vet fortsatt alle hvordan bil merke det er snakk om.... Men har vurdert å fjerne merkene på min bil, synes den får en clenere look da Men smak å behag da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg fjernet d på min en gang. synest d ble veldig pent jeg vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 ....emblemet er ein "signatur", og eit kvart kunstverk skal vere signert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 ....emblemet er ein "signatur", og eit kvart kunstverk skal vere signert Helt enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 ....emblemet er ein "signatur", og eit kvart kunstverk skal vere signert Helt enig!! Jeg må si meg enig med disse to... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Syns ikke merker skal fjernes, ei heller putte på merker for noe man ikke har! f.eks ///M3 på 316/320/323/325/328/330... ///M og ///M-tech går jo hvis man har noe M-utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil fjerne emblemene, jeg for min del hadde ikke vurdert det engang. Jeg vet ikke hva det er, men når jeg ser på det merket så blir jeg stolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 At noen (inkl. meg selv) har fjernet modellbetegnelsen bak har jeg imidlertid forståelse for...hva raker det egentlig andre hvor stor motor man har. helt enig i det... men de fleste som fjerner modellbetegnelsen er jo de med minimumsmodellene... 318 foreksempel... jeg for min del vil ikke fjerne merkene... hvertfall ikke propellen.. hva skal jeg ha i plassen?? det er jo ikke noe finere på panseret enn bmw-logoen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå