Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jaja, siden vi snakket om Idol finalen, så kan vi like godt diskutere BB finalen også Noen fler en meg som følger med på dette søppelprogrammet? Tenkte jeg ikke kom til å gidde å se på denne sesongen, men etter 3 kvelder foran tv`n så var jeg pokker meg hekta igjen Sånn kan det gå... Klarer liksom ikke helt bestemme meg for hvem jeg håper skal vinne enda, noen andre synspunkter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg ser en episode i ny og ne.... skjønner bare ikke at folk gjør det der frivillig.. Det er jo det samme som å sitte i fengsel, å det er ikke akkurat artig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 har ikke sett en eneste episode av BB og IDOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvem er det som er igjen egentlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg fulgte med fra starten av, men har blitt lite i det siste. Vet egentlig ikke hvem jeg synes som skal vinne jeg heller, kanskje Klas? De som er igjen nå er Brit, Klas, Tina og Carl Fredrik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg har ikke sett så mangen episoder, men ut av det jeg har sett skal Britt vinne:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Carl Fredrik uten tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 ...har sett ein og anna episode. Er ikkje dette dårligare enn alle som har vore før? Eg gidd faktisk ikke eg....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Tina sga vertfall ikkje vinna!! Hu kånå der e jo psykopat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 kanskje jeg har svippet innom det programmet men håper ihvertfall carl fredrik vinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Får helt fnatt av den driten. Sitte og se på noen som kjeder seg mer enn en selv - ehh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Har hverken sett på Big Brother eller Idol nå eller før så jeg har ikke peiling, fruen og dattera mi følger litt med på det men da er far nede på PC'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Har hverken sett på Big Brother eller Idol nå eller før så jeg har ikke peiling, fruen og dattera mi følger litt med på det men da er far nede på PC'n! Høres ut som en fornuftig prioritering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 De folka i BB er jo så gørr kjedelige.. De eier jo ikke snev av humor. Tina er fæl, og har en fæl åersonlighet. Brit har ENORMT stygge pupper! Klas er jo gørr kjedelig, å han er jo svensk Å han Carl Fredrik er jo bare rar, å ikke rar på en liksom kul måte, han er bare teit. BB var litt bra 1. sessong, me alt etter har bare blitt tull. De hiver inn nye og gamle deltakere om en annen, og de er så lite oppfinnsomme at jeg får vondt i hodet. Har ei venninne som sitter å ser på dette, å da blir det jo en selvfølge at når man er på besøk blir man tvangsföra med info om bb. Eneste jeg har fått med meg er at han Dennis som var med fra begynnelsen var ganske så morsom å holdt liv i huset. Men huff å huff....idol, bb, farmen, kråkeslottet, baren, nr.19 å resten av de dårlige seriene kan hoppe utfor ei bru for min skyld... Eneste som var bra, var fagerstrand med reidar Han er jo så enormt teit at det blir hysterisk morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Har hverken sett på Big Brother eller Idol nå eller før så jeg har ikke peiling, fruen og dattera mi følger litt med på det men da er far nede på PC'n! Jeg er åpenbart heldig...ingen her i huset gidder å se på hverken Idol, MGP, Big Brother eller andre tilsvarende søppelprogrammer. George Orwell som i 1949 skrev "1984"...boken der begrepet "Big Brother" er hentet fra...altså i denne konteksten; ville ha rullet rundt i sin grav hvis han hadde kunnet se hva dette elendige TV-programmet forsøker å formidle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå