Gå til innhold

Big Brother finale :P

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, siden vi snakket om Idol finalen, så kan vi like godt diskutere BB finalen også :P

Noen fler en meg som følger med på dette søppelprogrammet? Tenkte jeg ikke kom til å gidde å se på denne sesongen, men etter 3 kvelder foran tv`n så var jeg pokker meg hekta igjen :P Sånn kan det gå...

Klarer liksom ikke helt bestemme meg for hvem jeg håper skal vinne enda, noen andre synspunkter?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De folka i BB er jo så gørr kjedelige..

De eier jo ikke snev av humor. Tina er fæl, og har en fæl åersonlighet. Brit har ENORMT stygge pupper! :devil: Klas er jo gørr kjedelig, å han er jo svensk :lol: Å han Carl Fredrik er jo bare rar, å ikke rar på en liksom kul måte, han er bare teit.

BB var litt bra 1. sessong, me alt etter har bare blitt tull. De hiver inn nye og gamle deltakere om en annen, og de er så lite oppfinnsomme at jeg får vondt i hodet.

Har ei venninne som sitter å ser på dette, å da blir det jo en selvfølge at når man er på besøk blir man tvangsföra med info om bb.

Eneste jeg har fått med meg er at han Dennis som var med fra begynnelsen var ganske så morsom å holdt liv i huset.

Men huff å huff....idol, bb, farmen, kråkeslottet, baren, nr.19 å resten av de dårlige seriene kan hoppe utfor ei bru for min skyld...

Eneste som var bra, var fagerstrand med reidar :lol: Han er jo så enormt teit at det blir hysterisk morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Har hverken sett på Big Brother eller Idol nå eller før så jeg har ikke peiling, fruen og dattera mi følger litt med på det men da er far nede på PC'n!

Jeg er åpenbart heldig...ingen her i huset gidder å se på hverken Idol, MGP, Big Brother eller andre tilsvarende søppelprogrammer. :D George Orwell som i 1949 skrev "1984"...boken der begrepet "Big Brother" er hentet fra...altså i denne konteksten; ville ha rullet rundt i sin grav hvis han hadde kunnet se hva dette elendige TV-programmet forsøker å formidle. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...