Tort Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Her er drømmebilen min! http://www.dinside.no/php/art.php?id=213507 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 For å si det kort: KONGEBIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Løp og KJØP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Har egentlig lenge gått og småtenkt, på en 3-4 år gammel 530D, men nå må jeg si at den blekner en del, i forhold til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 oi... 272 diesel hester Sterk som faen da, sikkert et deilig bånndrag i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Hehe fy flate for en bil Det eneste neggativer er prisen Jævla duste Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 kunne tenkt meg den der i sedanutgave. Sykoe dreimomentet der da! å på det lave turtallet! helt sykt! tror jammen jeg må koste på meg en lotto i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Endelig slipper man å vente på turbotrykk... Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 En drømmebil i ordets rette forstand er den nye 535d Touring helt sikkert for meg når den koster 816000,- norske kroner i Norge. Jeg bor som kjent i Danmark og her koster den 986500,- danske kroner...og det er intet mindre enn ca. 1085000,- norske kroner...før evt. ekstrautstyr. Jeg er ikke spesielt politisk interessert, men av og til ønsker jeg den skandinaviske sosialist-velferdsmodellen (les: tvangstrøye) dit pepper´n gror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Kan ikke annet enn slutte meg til den! Målet i Norge er at alle kjører bil med motorvolum under 1L, du bør ikke ha over 48 hk, og bilen bør være elektronisk sperret ved 67 km/t. Den må ikke ha dyrt ekstrautstyr som airbags o.l. Er det mulig å banke inn tanker om sikkerhet og kjøreglede i politikerne? Har vært bensintilhenger så langt, men 535 d må være noe av det råeste på stasjonsvognfronten pr i dag. Dataene lover kraftig pulver under pedalen, neste gang blir det diesel ja! Vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Ja hvorfor skal vi kjøre rundt i en ny og sikker bil som forrurenser lite, når vi kan kjøre rundt i akkurat det motsatte???! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå