[space] Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Lånepapirer skrevet ut, forsikring ordnet, kjøpskontrakt ferdig, bortsett fra hans signatur og tatt fri på jobben i dag for å hente bilen. klokka 0100 i natt får jeg sms fra selgern om at han har ombestemt seg, og ikke vil selge bilen likevel... Jævlig artig type! Det som skulle være festdagen med ny bil har istedet blitt søppeldagen over alle.... -Space Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 kjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Jævla kjedelig jeg hadde kjeftet på han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Dustete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 makan til useriøs type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Surt Hvordan bil var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Hadde blånektet, hadde han sagt han skulle selge bilen og jeg hadde fikset alt klart hadde jeg klikket på han asså. Nesten slått han ned ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 duste selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvilken bil skulle du kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Jævla idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Hørt om flere slike. Tragisk. Er irriterende nok å selge bil, burde være rimelig greit andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Irriterende! Opplevde det samme en gang med en Golf 1 GTI. Fant en som var i skjelden bra orginal stand. Eieren var visstnok en entusiast. Når jeg kikket på den påsto eieren at han kunne sende den til en i Bodø som ville kjøpe den usett men at jeg heller skulle få kjøpe den.. Jeg skaffet til veie penger men da jeg ringte og skulle avtale handel hadde han visst ombestemt seg. Traff han igjen på jobb for et par år siden. Tenkte jeg skulle sagt noe til han men bet det inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg prøvde selvfølgelig å komme med at det var alt for sent å trekke seg osv. Men han tar ikke telefonen, og svarer ikke på sms, så hva kan jeg gjøre...? Er nok bare å glemme den bilen. Var en strøken 98 320i med 19" hartge replica, 40mm senking, sort skinn sport interiør. På en måte har jeg forståelse for at folk kan angre seg, men på natten dagen før en skal møtes? Og å følge opp med å ikke svare på telefon / sms... Utilgivelig, og utrolig uproffesjonelt. Har lagt ut et par ønskes kjøpt-annonser nå, så får håpe det dukker opp noe. -Space Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Jævla useriøst og tåpelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå