marius paulsen Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 noen flere som synes idol har fått en feil vinner ho kan jo ikke prat,ikke syng og ser ut som en hobbit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 dette er faktisk et komplott!! Tone sang jo SINNSYKT mye bedre! håpløst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 helt enig! tone er best og så fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 haha, var jeg den eneste som ikke tenkte så mye på sang akkurat når de sang? de er jo 2 fine jenter begge 2 da..akkurat hvem som vant var egentlig ikke så nøye..tone får sikkert en kontrakt uansett så vi får da helt sikkert se henne igjen.. Må vel på Idol Konsert i år også da tenker jeg..{} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 jorun er ikke mye fin da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Syntes faktisk Jorun fortjente det av de to. Tone synes jeg har kun èn stemme, mens Jorun faktisk klarer en del forskjellige. Cindy skulle vunnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 er enig i at Cindy skulle vunnet..den dama er bare RÅ. Og jorun er ikke så dum, bare så det er sagt...hun hadde lett sunget meg til sengs:P haehaheha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 var det bare jeg som synes at jorun sang forfærdelig falsk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 tja, til tider kanskje..men det var ikke mye..blir jo en særegen stemme av sånt da..=\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 Touring Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 var det bare jeg som synes at jorun sang forfærdelig falsk da Kansje du bare må justere lyden på tv'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 var det bare jeg som synes at jorun sang forfærdelig falsk da Kansje du bare må justere lyden på tv'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Har sagt det leenge at Jorun kom til å vinne, å den dialekten hennes er bare RÅÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Hadde blitt feil vinner uansett siden de to beste ikke var i finalen, nemlig Ali og Cindy Men Jorun var best i finalen og vant fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Har hatt Jorun som favoritt leeenge. Synes Tone gjorde sin beste opptreden ever i kveld og regnet med at det skulle bli spennende. Men synes ikke at det er riktig å gi stemme på bakgrunn av kun prestasjonene i kveld, så mine stemmer gikk til a Jorun. Jorun er i mine øyne en verdig vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå