Gå til innhold

Kromringer til instrumentene

E39 Touring
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ikke trenge dremel på e39 bare press inn de store ringene på tvers gjennom hullet på baksiden å la de ligge inne i instrumenthuset legg så punkter med lim rundt i hullet og press ringene på plass med fingertuppene og ikke berør glasset på innsiden det er umulig å få bort,lettest er det om du sitter på en stol og en person foran deg holder instrumentet ,la det ligge over natten under ett håndkle fordi glasset

trekker til seg støv på innsiden når alt er tørt så polerer du vekk fingermerker på ringene og monterer alt i sammen igjen.Dette fungerte fint for meg men andre har muligens forskjellige måter å gjøre det på men det viktigste er å unngå limsøl og å berøre glasset innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kompis.....

Du må ikke komme her og komme her.... :P

Dersom jeg sier at du trenger dremel med de ringene jeg har så gjør du det. Jeg sier det ikke bare for morroskyld. Det står til og med i monteringsanvisningen. Ikke at du trenger dremel, men at det kan hende du må tilpasse dem. Jeg brukte ikke lim... Det blir det bare griseri av. Jeg brukte dobbeltsidig klar tape som jeg festet på ringene. Dette sitter som en kule! Det blir ikke videre varmt i dashbordet heller, så det er ingen fare for at det faller ut igjen. Dersom du gjør som det burde vært gjort: Setter du den dobbeltsidige tapen på ringene og presser dem inn fra baksiden, spretter de ut igjen og vil ikke feste seg.... Så det så!

Mine sitter godt fast nå og alt er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklarte bare hva som var best å gjøre med mine ringer,men det er flere typer av dem så du har helt sikkert rett angående dremel.Ordla meg litt feil i førsten på innlegget mitt.Du har sikkert fått samme problem som meg at du ser mer på de flotte instrumentene enn på trafikken foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...