bjalle Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Skal ikke trenge dremel på e39 bare press inn de store ringene på tvers gjennom hullet på baksiden å la de ligge inne i instrumenthuset legg så punkter med lim rundt i hullet og press ringene på plass med fingertuppene og ikke berør glasset på innsiden det er umulig å få bort,lettest er det om du sitter på en stol og en person foran deg holder instrumentet ,la det ligge over natten under ett håndkle fordi glasset trekker til seg støv på innsiden når alt er tørt så polerer du vekk fingermerker på ringene og monterer alt i sammen igjen.Dette fungerte fint for meg men andre har muligens forskjellige måter å gjøre det på men det viktigste er å unngå limsøl og å berøre glasset innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Hei kompis..... Du må ikke komme her og komme her.... Dersom jeg sier at du trenger dremel med de ringene jeg har så gjør du det. Jeg sier det ikke bare for morroskyld. Det står til og med i monteringsanvisningen. Ikke at du trenger dremel, men at det kan hende du må tilpasse dem. Jeg brukte ikke lim... Det blir det bare griseri av. Jeg brukte dobbeltsidig klar tape som jeg festet på ringene. Dette sitter som en kule! Det blir ikke videre varmt i dashbordet heller, så det er ingen fare for at det faller ut igjen. Dersom du gjør som det burde vært gjort: Setter du den dobbeltsidige tapen på ringene og presser dem inn fra baksiden, spretter de ut igjen og vil ikke feste seg.... Så det så! Mine sitter godt fast nå og alt er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Forklarte bare hva som var best å gjøre med mine ringer,men det er flere typer av dem så du har helt sikkert rett angående dremel.Ordla meg litt feil i førsten på innlegget mitt.Du har sikkert fått samme problem som meg at du ser mer på de flotte instrumentene enn på trafikken foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Ja ringene ser nydelig ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 jeg har montert det på min e39. Det blir fint men det er litt jobb med å dele instrumente i to. Og du må bruke lim ikke dobbelsidige tapen. og titan er finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har satt chrom ringer på min.(bilde i mitt galleri) Instrumentet er nok den tingen i bilen man ser mest på. Viktig at det ser akkurat ut som du vil ha det. Om du bruker 5 timer, syntes jeg det fortsatt er hvert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå