Pauls1 Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 tenkt eg sku prøv å få meg litt , men det er jo ikke sikkert at den sinte kjærringa er enig i det da hehehe.. hahaha føler med deg.. sandvær brothers helser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 hels igjen da! drekk med måte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 hmm.. faen ass.. hjem med knekt nese etter å slos med en "bole" faen.. helvettes type.. et pluss er at jeg har med meg den søteste dama jeg vet om hjem ho er så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 en venn av meg hadde bursdag idag,leide hotellrom, inviterte masse venner,masse pizza,kake,brus,drikke så ut på byen 11 tiden festa til 3tiden og er hjemme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 hmm.. faen ass.. hjem med knekt nese etter å slos med en "bole" faen.. helvettes type.. et pluss er at jeg har med meg den søteste dama jeg vet om hjem ho er så nydelig å du har tid til å sitte hær å tulle med dataen når dama vente... fyskam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Og knekt nese i tillegg?! PS: Nydelige damer i fylla og nydelige damer i edru tilstand er ikke helt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Kraftige fylle på meg igår vertfall, nok en søndagsmorgen med ødelagte bein tror liksom jeg kan fly når jeg er full Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 Kraftige fylle på meg igår vertfall, nok en søndagsmorgen med ødelagte bein tror liksom jeg kan fly når jeg er full hehe, du er ikkje den eneste Blir sikkert likedan neste helg huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå