Gå til innhold

P-Bot


///M
 Share

Anbefalte innlegg

hun hadde massevis av tid hvis hun skulle stoppe meg og si at det er parkering forbudt her og du desseverre har fått bot for det, men hun bare sto der.

Ikke har jeg fått bot, ikke har jeg fått purring men direkte inkasso og dette er feil,

du kaller meg dust fordi jeg legger ut innlegget offentlig, hvis dette virkelig var min feil så hvorfor i all verden skulle jeg legge ut dette innlegget her,

hvis jeg går og dreper en ute på gata og jeg får straff for detog jeg skriver i det offentlige at jeg fikk fengselstraff fordi jeg drepte en kar, DA ER JEG EN DUST, din gjøk.

Hun har nok ikke prioritert å bruke tid på å forklare deg at du sto ulovlig, det ville jo heller ikke spillt noen rolle om hun sa noe, du sto nok likevell ulovlig.

Det er ingen som krangler på om du burde fått purring eller gebyr FØR inkasso, selvfølgelig burde du det. De alle fleste seriøse firma sletter inkassosaker om de får beskjed om grunnen til at du ikke har motatt regningen og purringen.

Jeg beklager om jeg har såret deg med å si at jeg synes slike tråder som dette er dustete (og ja, ettersom du la ut tråden så ble du dusten denne gang).

Her er det klart at du må snakke med europark og få deres versjon av saken.

Saken med mord og fengsel var jeg ikke helt med på hva du mente med, men jeg vil jo sammenlikne dette heller med at jeg en gang fikk gebyr for å kjøre uten å betale bompenger, er jeg dust som sier det? Jeg betalte gebyre, jeg hadde tabbet meg ut og betalte det det kostet, er det idiotisk?

Jeg er vannt med folk tåler å bli kallt duster uten å gå i fistel , men det er tydeligvis ikke takhøyde for slikt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skjønner at du har hatt en dårlig dag når du skrev innlegget Øyvind Berg men det skal jo ikke være grunn til og skjelle ut folk som skriver her fordi! Hvis du tar en kjapp gjennomgang på forumet så ser du at det er jæ.... mye idiotisk som blir skrevet her, tenk hvis vi skulle ta alle og en hver for det da!? Forum er jo for at man skal kunne diskutere løst og fast uten og være nervøs for at man skal bli skjellt ut.

Bare merk deg at vi er inne emnet "Annet"

Dette burde vel kanskje vært en jobb for moderator og rydde opp i denne tråden før den kom så langt som den har nådd nå? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gjøre som dem vil, enten betale med en gang eller se om en har noen sjans å slippe.

Jeg er i den siste kategorien. Tar gjerne en tlf og skriver et par mailer dersom jeg kan slippe 500 sure kroner. Slik er jeg bare. Kall meg gjerne dust... :wink:

Mulig jeg kan virke som en onkel skrue, men for tiden har jeg ikke så mye penger og må klare meg med 6000 usle kroner i måneden (student..)Da må jeg snu på steiner og se hvor jeg kan spare penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kan ikke dere vokse litt eldre en 14 åringer som skal ta igjen hele tiden ? Hold dere til det denne tråden egentlig handler om da, vær så snill.

Tross alt, får man p-bot er det selvfølgelig surt, men ///M såg tross alt at denne parkeringsvakten var i ferd med å gi han en bot så han har nødt til fått det med seg, så jeg personlig synes han burde betale. Ikke for å være slem liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har hatt en dårlig dag

Forum er jo for at man skal kunne diskutere løst og fast uten og være nervøs for at man skal bli skjellt ut.

Bare merk deg at vi er inne emnet "Annet"

Dette burde vel kanskje vært en jobb for moderator og rydde opp i denne tråden før den kom så langt som den har nådd nå? :wink:

Jeg har ikke hatt noen dårlige dager i det siste, iallefall ikke som har kommet til utrykk på dette forumet.

Jeg har da både blitt kallt idiot, dust og gjøk i denne tråden, men det tar jeg meg ikke så veldig nær av. Jeg har forøvrig fått disse tilnavnene av de samme personene som mener at jeg er en tufs fordi jeg kaller noen en dust.

Mer generelt så vil jeg jo si at man må forvente å få litt tyn for endel ting man skriver på ett forum, hvis man prøver å lure mest mulig penger (som man ikke har rett på) fra forsikringsselskapet, slippe unna en fartsbot eller ikke bruker bilbelte og skriver om dette på ett forum så kommer det alltid reaksjoner. Det har skjedd i denne saken, du kan like det eller la være å lese mer i tråden.

Svaret på spørsmålet er kommet for lenge siden..

Så spørsmålet er må jeg betale denne, boten ble jo ikke lagt på frontruta, og dama stoppa jo meg heller ikke og smilte jo til meg også.

Du har jo parkert ulovlig, selvfølgelig må du betale boten.

Alle andre svar på spørsmålet vi fikk fra ///M har jo forutsatt at man lyver og sier man ikke parkerte der. og slikt gjør man jo ikke.

ENIG??

Inkassosalæret kan man se bort fra, dersom boten eller purring ikke er sendt, så må vi gå ut fra at det blir trukket på forespørsel, hvis ikke, dra dem til forliksrådet.

Strengt tatt har ///M hatt ett rentefritt lån fra han parkerte til han fikk inkassosbrevet (forutsatt at det trekkes)

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Tort har rett i at jeg/vi burde grepet inn tidligere, men det er meget sjelden det er behov for slikt her inne, og jeg vil helst unngå å gjøre det for ofte.

Nå synes jeg uansett det er nok frem og tilbake om akkurat det samme fra alle kanter uten at dere kommer noen vei. "Du er dust, nei du er dust, nehei du er dust, nei du er dust, neeeei, far min er sterkest!". ;)

Synspunktene til de forskjellige kom frem allerede på den første siden, så la det være med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...