greak Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Hei! Jeg lurer på om det er noen som vet hvilken farge "remote turn on" kabelen har. Jeg har E39 528 touring -97. Må bruke kabelen til subwoofer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Som regel er den stripete blå og hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greak Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 Takker så mye for svaret. Jeg har faktisk gått og lurt lenge på, om det kunne være den kabelen. Jeg får prøve!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 det var hvertfall det på min E-39... Du kan hente signalene fra den tolv-pin kontakten som går inn i forsterkeren på venstre side bak, remote ledningen skal være i midten av denne kontakten... bruk enkelt og greit en "strømtyv" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greak Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det var der jeg også trodde amp var? neida... Den sitter under hanskerommet, på høyre side. Det blir et stukke og trekke kabel. Vet noen om kabelen dukker opp i bagasjerommet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 ja den gjør det... Som nevnt finner du den kabelen igjen ved forsterkeren som i hvertfall på min E-39 ligger på venstre side bak...i samme rommet som du skifter baklyspærer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 må visst lære meg og lese innlegg litt bedre Ser nå at du har funnet amp Da vet jeg ikke altså...spørs om du må trekke en ledning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Ikke mye pes å trekke en ledning bak. Bare stapp den under dørlistene bakover. Er jo ikke tykke ledningen du trenger. En .5mm2 holder i massevil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Remote turn on??? Det er slik jeg skulle hatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå