Espen|3k Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg likte sorte nyrer før, men nå synes jeg fronten blir så upersonling uten krommen der. Særlig gjelder det mørke biler. Synes din også hadde det kledd det selvom resten er shadowline. Egentlig enig hehe, men det er rimelig fifty fifty... Krom nyrer gjør seg på mørk bil ja... Kjøpte du E30'n til Kjetil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Ja nå skal go'bilen desverre selges, flytter til Oslo for å studere så da må jeg selge'n. Så her er en liten "bildeserie" for å summere og hedre opp gobilen's liv med meg Bare dager etter kjøpet Rød-soting av baklyktene; Hvis noen tvilte, ja, bimmern har SEFF vært på Rudskogen, men dette er "desverre" det eneste beviset jeg har Litt utpå lørdagskvelden, sammen med en kar vi møtte der oppe, han var fra Sogn og Fjordane, en av de morsomste fyrene jeg noen sinne har vært borti, antrekket hans for anledningen var noe han og kameraten fant på vei ned, prestekrage måtte han jo ha, en coca-cola 4-pack hank Ergo, jeg er han i hvit t-skjorte og bilen kan skimtes i bakgrunnen Vinteren, hoho Montert frontsett; På tur med BMW CCN avd. Telemark! Hvilken bil tror du folk var mest interessert i? Ja, korrekt. Det grå beistet! Folk var gale, fikk ikke fred! Ikke at det hadde vært noe problem å komme forbi, men det var lederbilen som alle måtte følge =/ Jævlig kjipt, den gikk jo sååå dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Så noen bilder fra i dag (13 august), nypolert, men det regna utpå kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Justerte litt så bildene vises... Så noen bilder fra i dag (13 august), nypolert, men det regna utpå kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Takk Bimern, fatta ikke hva jeg hadde glemt Ble mye bilder her nå men Håper dere liker dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå