Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Her er en liten filmsnurt av en test idag. Kunne ikke "hogg-gire" så grusomt, noe som dere ser her, pga av momentarmen bak. MEN, likevel. meget overrasket over resultatet. Må ha RealPlayer for å spille av. Her er filmen Må PRESISERE at dette ble gjort en stengt veg, på et rett strekke, uten fare for andre billister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvis det ikke hadde vært for det at media player har så mye reklame og dritt, som har gjort at jeg hater media player og alt på denne jord, så skulle jeg gjerne ha lastet den ned... Du hadde ikke klart å få den over i noe annet format? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Eller funker den å se i VLC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Har ikke peiling. Gunnar har peiling på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Får frem bilde i VLC, men ikke lyd. Spilte den i Nokia Multimedia Player jeg, siden jeg har Nokia PC Suite inne. Det er samme formatet som mobilen min filmer i. Er vel kanskje mobil du har filmet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Funket fint med real Player. Rått, tok vel rundt 7 sek. Det er jo slettes ikke ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Funket fint med real Player.Rått, tok vel rundt 7 sek. Det er jo slettes ikke ille Det er faktisk meget bra. Med tanke på at jeg ikke fikk utnytta girene så ser jeg for meg at jeg kan passere 6.5 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Det gikk unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 får ikke til å se filmen men hvordan målte du o-100 tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Har ikke målt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Her der den i .AVI format, funker i WMP Håper det ikke gjør noe http://www.demptd.host-dot.com/vids/bmw_325i.avi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det er helt iorden vettu. Har den også på avi, mpg og wmv. Men, fint at du tar ansvar og leverer vare som er viktig for vårt folk å oppleve. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 hmm, er den helt original? la merke til at min e30 325 har 6 sek dårligere 0-160 på speedo enn du har...ca 21 hos meg var vel 15 hos deg....går e36 så sykt mye bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Helt orginal. Kun Kn-filter, og hjemmelaget effektanlegg. Men det utgjør ikke mange hk'ene. Da er vel heller dine målinger litt feil? blir vel en ny film når kompressoren er på plass. Ikke minst når jeg får ordnet momentstaget bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå