Gå til innhold

Test, 0-100 på min bmw 325i "ORGINAL"


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjørecomputeren viser sikkert ikke riktig den heller...

Kjørecomputerne pleier å vise 100% korrekt. Det gjorde den ihvertfall på E36 320iaen min, og jeg vet om andre som har testet sine og fått akkurat samme resultat. Kjørecomputeren skal jo beregne alt slags rart, så den har behov for å få riktig input for å kunne beregne forbruk, snitthastighet etc. korrekt. Det er jo ikke noe teknisk spørsmål. Vil de ha det korrekt så får de det korrekt.

Og at 10% avvik ikke er unormalt er nok ikke helt riktig. Har lest tester på dette, og 2-7% er normalt. Chrysler var mest riktig (1-2km/t i 80 tror jeg), mens Opel viste mye mer feil enn alle andre (7-8km/t). Amerikanske biler generelt viser forresten vanligvis ganske korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker i Quick-time

Quick time var jaggu saker !!! da virket det !

Ja da har jeg sett den x antall gannger, og kommer fram til: 0-100 på 7 blank, og 16 sekunder til 150 det er ikke dumt i det hele tatt !!! hadde vært artig og sett den passere 200 der gitt :wink:

Kunne fått ned 0-100 kansje 05 sek ved og starte bilen med 4500rpm slipp clutch og gi bån gass. da skal ikke bilen spienne og turtallet skal ikke synke, den blir stående litt stille og skyter rett til 6200 rpm, og da er det 2 gir, og raskt til 3 og vips 100 på 6,5. Det fikk vi til med en kompis av meg sin 325.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en ny test imorgen tenkte jeg. Sveiset bakenden nå, så muligens den kommer ned 0.5 på litt raskere gearing.

Sier bare en ting, Kjør på !!! Du hadde jo som du selv sier, en del vente tid mellom giringa der gitt :wink:

Blir spennende og se hva ny tid blir :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...