Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Den ble faktisk SVINtøff!!! Prøv å fiks litt på min også. ligger under bilder en plass. Kan godt pusle litt me din òg, men fant ikkje bildene dine...?? Her ligger en del bilder innpå. http://www.freewebs.com/sainsbury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Den ble faktisk SVINtøff!!! Prøv å fiks litt på min også. ligger under bilder en plass. Her har du bilen din. Ikkje så mye jeg kunne gjøre med den, den var jo så fin fra før Litt Fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Den blei knall feit spør du meg da, skikkelig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Den blei knall feit spør du meg da, skikkelig rå! Takk Ja ble bra. Likte breddingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 golfbilen ble jo ganske kul med kromma felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Var skikkelig tøff den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Her er bilde! her en min vers.... håper at det funker da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Den ble faktisk SVINtøff!!! Prøv å fiks litt på min også. ligger under bilder en plass. Her har du bilen din. Ikkje så mye jeg kunne gjøre med den, den var jo så fin fra før Litt Fornøyd Felgene de var liksom... emmm.... litt feile! Feil vinkel på dem bak og foran er den litt avlang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Felgene de var liksom... emmm.... litt feile! Feil vinkel på dem bak og foran er den litt avlang... Ja ble ikkje så bra men må lese til eksamen vettu så blir d litt kjapt å gale gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hehe.. Slik KUNNE den ha blitt... hehe, stili. Håper andre også kan prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Begynte sånn smått på golfbilen jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Begynte sånn smått på golfbilen jeg:P Ble bra d der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 En venn av meg som syns jeg bør gjøre dette med min kjære E36. Ble litt for mye kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Tror vennen din er en kløpper i paint Men du ser jo sånn ca. hvordan det blir. Blir bra å lakkere helt ned. Vet ikke om det er helt nødvendig å lakkere bumper-listene som går over dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvor finner jeg et slikt program? Skal lakkere bilen og har littlyst til å se hvordan d kan bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå