Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Høres kult ut dette... kunne tenke meg være med på dette...

men 3000miles i scandinavia på 6-7dager(?)

kan bli vanskelig siden veiene fartsgrensene er forskjellig iforhold til resten av europa... tenker jeg... :?

Du vet at poenget med Gumball 3000 er å kjøre fortest? Det vil si å drite i fartsgrensene...

Der må jeg arrestere deg. Poenget er ikke å kjøre fortest, men å være orginal. Finne på faenskap på fester, beste kostyme, skille seg litt ut osv... En annen ting derimot er at etappene er jævlig lange med minimalt med tid. Dette medfører at dersom en kjører litt feil og vil ha pauser så må en "ta igjen" den tapte tiden... :wink:

Og det er jo ofte pengesterke folk med raske biler, som gjerne kappkjører med andre biler, blir med. Og dem driter litt i om dem får noen høvdinger i bot... :lol:

Men jeg er gjerne med jeg på et mini Gumball! Stiller i Tarzandrakt med lettkledd Jane på siden... :bounce:

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

alright!! det er bra folkens! noen forslag til reiserute? jeg forslår bergen/midtnorge-bø i telemark8badeland)-larvik-ferje til fredrikshavn-gjennom danmark,og over storebæltbroen-fest i københavn-over øresundbroen til sverige-fest i gøteborg-så kansje ende opp på rudskogen? jeg har "prøvekjørt" denne ruten sommeren for to år siden,og i danmark og sverige er dat for det meste motorvei vi kjører på,og der er fartsgrensene 130 km/t,så vi kan glatt cruse i 150! så kan vi jo ha noen BMW eller gatebil relaterte stopp underveis!

Skrevet

Velvel, blir jo litt forskjell på et "løp" med biler til 1 mill og oppover og masse mer eller mindre standard familie-BMWer. Men en god gjeng på lang biltur, med innlagte banebesøk eller lignende på veien, hadde sikkert vært knallmoro det, men å tro på at det blir noe Gumball 3000-lignende er vel å ta litt hardt i... :)

Skrevet

ja,det blir jo er "rally" (samling-ikke ally,as in rallycross).hadde hvert gøy det med en felles bmw tur med litt "gumball" preg!!

leste foresten i fahrfreude at bmwccn skulle arangere klubbtur til tyskland. "kult" tenkte jeg,men når jeg leste litt lenger ned viste det seg at turen var med buss! jeg hadde håpet på cruice-tur med bmw`en!

så da er jo dette et alternativ itl oss kjøreglade bmw entusiaster!

Skrevet

kan bli vanskelig siden veiene fartsgrensene er forskjellig iforhold til resten av europa... tenker jeg... :?

Du vet at poenget med Gumball 3000 er å kjøre fortest? Det vil si å drite i fartsgrensene...

Der må jeg arrestere deg. Poenget er ikke å kjøre fortest, men å være orginal. Finne på faenskap på fester, beste kostyme, skille seg litt ut osv... En annen ting derimot er at etappene er jævlig lange med minimalt med tid. Dette medfører at dersom en kjører litt feil og vil ha pauser så må en "ta igjen" den tapte tiden... :wink:

Og det er jo ofte pengesterke folk med raske biler, som gjerne kappkjører med andre biler, blir med. Og dem driter litt i om dem får noen høvdinger i bot... :lol:

Men jeg er gjerne med jeg på et mini Gumball! Stiller i Tarzandrakt med lettkledd Jane på siden... :bounce:

jeje, hadde jeg vært med på Gumball 3000 og hatt en fet bil, kan jeg love deg at gasspedalen min hadde vært i bånn så mye som mulig :P

Skrevet

jeje, hadde jeg vært med på Gumball 3000 og hatt en fet bil, kan jeg love deg at gasspedalen min hadde vært i bånn så mye som mulig :P

Jeg også... 8)

Skrevet

ja,hadde nesten hvert vedrdt å miste lappen for.man spørs hvor strenge de er.i frankrike var det noen fom kjørte forbi en sevil politibil i 300km/t ,og de fikk bare streng besjed om å ikke gjøre det igjen+2000 euro i bot

Skrevet

Ikke at dette er noe for meg, men hvis man først er på kontinentet i denne formen må man vel svinge innom nürnbergring?

Skrevet

Hei jeg har forslag på kjøre rute.

Startsted i Trondhjem.

Vidre til Bergen. så Stavanger, Kristiansand, Porsgrunn, Sandefjord, fergen over til Strømstad, her kan andre komme med forslag.....

De som kommer fra Oslo og i nærheten kan samles der, og kjøre ned til sandefjord..osv osv hehe

Skrevet

Fra Trheim om Bergen og Stavanger er en SINNSYK omvei om man skal til østlandet allikevel.

Men skal man først på en slik tur hadde vel utlandet vært morsomst. Norge er ikke helt det samme...

Skrevet

nei er enig med gunnar der. møtes i olso og komme seg ut av norge fort som fy ;) bare dritt her. dårlige veier og mange bokser langs veien. kanskje møtes i stavanger og kjøre og ta fergen til moss?? er d d?? og kjøre over til sverige. d hadde vært digg da. innom danmark og tyskland og de digg plassene og festet på veien. men jeg vet ikke helt om vi skal starte kl 10 morran etter da. ;)

Skrevet

Det jeg mente er at det er ikke like bra veier i norge iforhold til europa... men i svergie og danmark og vidre ned i europa hadde jo vært skøy...

Skrevet

er enig med kjell-rune! komme oss relativt fort ut av landet! kansje stikke innom et gatebiltreff eller liknenede,og så er det inn på motorveien!! det er det som er gøy! ikke å ligge i 80 i norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...