Kjell Rune Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 men vi må jo finne en gruppe som må ha annsvaret for og ordne med hotell(eventulet billigere muligheter) og partey rundt om og hva dette blir kostende per startende bil da jeg regner med de fleste kommer til og ha med seg 1 person i bilen. er vel ikke så digg og fise avgårde med full bil.. det må jo betalest en startkontigent som dekker hotell og partey rundt om og slike tinger.
jcvold Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Skrevet Mai 24, 2005 ja,vi blir jo sikkert en del biler! alle har sikkert en kompis eller to som er sugen på å være med men det må jo arrangeres.kansje vi kan skaffe sponsorer?
Kjell Rune Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 ja d kan jo være en mulighet men er vel vanskelig og skaffe sponsorer til noe som de selfølgelig tror går ut på og kjøre fortest fra a til b. jeg vill att dette skal være en tur\ seff kanksje med litt harde tidsfrister men att vist du kan veien og ikke kjører deg bort greier du deg innen fristen. dette er jo en tid som må regnes ut med ettappe+gjennomsnitshastighet og hvor mange minutter du da må ha. timer i dette tilfelle da kanskje.
jcvold Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Skrevet Mai 24, 2005 ja,er enig.trenger ikke å ras-kjøre hele veien.kan jo spørre bmw-norge om de er down,eller kansjre tvnorge eller noe slikt.det koster jo ikke så mye.vi tar det som en ferietur! men flest mulig må ha med kamera,så kan noen lage en dvd etterpå med film fra løpet/turen!
Gunnar Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 Tror det er ambisiøst å håpe på sponsorer på en "guttetur" hvor "alle" biler er godkjent for deltakelse. Skal litt til å klare å overbevise folk om at det er noe annet enn en vanlig guttetur. Bedre å kjøre en low-profile tur med en grei gjeng - satse på litt billig innlosjering og se hvordan det går, så kan man være flere året etterpå. Vanskelig å planlegge en tur med tidsetapper etc. og få alt til å klaffe 100% første gang uten å ha kjørt turen før. I tillegg har ikke folk flest her inne på forumet penger til å sende bilen sin med fly hjem til Norge og leie seg en leiebil når bilen ikke klarer mer...
Kjell Rune Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 he he. d er bmwer vi snakker om. di er udødelige.
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 Dette er helt klart en genial ide. Dette er gjennomførbart. Men, sponsor er selvfølgelig umulig å få tak i, siden dette ikke er "salgbart" i Norge. Private kan jo få tak i sponsor, men ikke selve arrangementet. Dette blir "sponset" av deltakerne. En startkontigent er tingen. 5000-7000 pr bil er jo bra. Dette både dekker alle utgifter, og utelukker at det kan bli 200stk som melder seg på. Poenget med dette er jo da å få seg en skikkelig opplevelse. De som har kameraer, kan jo sende inn diverse filmer til klipping hos en "klipper" som igjen kan settes sammen til en DVD utgave. Som igjen kan kjøpes og som de som har ansvaret for denne eventen ha til gode som takk for strevet. Dette er helt klart gjennomførbart, men sikkert ikke før neste år eller langt utpå høsten. Startsted må nesten være "sentralt".Lillehammer\Hamar\Gjøvik. Håper dette kan bli virkelighet!! Og selvfølgelig. Dette er åpent for alle, ikke bare bmwfolk.
Gunnar Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 5-7000,- holder ikke til mange nettene på hotell med god middag etc...
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 5-7000,- holder ikke til mange nettene på hotell med god middag etc... Blir jo ikke 6-7 dager i Norge da. hehe. 5-7000 pr pers!! Det holder. Med tanke på at mange kommer til og kjøre med 2-3 personer pr bil kanskje? Holder i massevis. Trenger ikke luksushotell. For all del, ikke sammenligne med Gumball. dette er Gunball....
Gulenpower Skrevet Mai 25, 2005 Skrevet Mai 25, 2005 Det går jo og an å koste på seg litt meir enn 5-7000kr. Må nok opp i 20000kr kanskje nærmare 30000kr.
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Skrevet Mai 25, 2005 Blir jo ikke 6-7 dager i Norge da. hehe. 5-7000 pr pers!! Det holder.Med tanke på at mange kommer til og kjøre med 2-3 personer pr bil kanskje? Holder i massevis. Trenger ikke luksushotell. For all del, ikke sammenligne med Gumball. dette er Gunball.... Jeg skjønte at det var per pers, og jeg nevnte jo selv at det gjaldt å komme seg ut av Norge raskest mulig.. så jeg skjønte det ikke var 6-7 netter i Norge også. Men tror fortsatt det blir lite penger om det er snakk om hotell. Med mindre man da snakker om tur til østblokkland type Polen m.fl. Der er det billig kost og losji, men da tror jeg vi må betale for bilvakt... Og i tillegg skal man jo sannsynligvis på litt events, som f.eks noen runder på Nürburgring. Og hva med et F1 eller WTCC-løp? Mange muligheter her, men det kreves god planlegging av de som eventuelt tar på seg å arrangere noe slikt - det kommer til å bli mye arbeid! Jeg har ikke tid...
jcvold Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Skrevet Mai 25, 2005 blir gøy detta,men det er nok lurest å ha en "low profile" første året.kansje det blir en årlig tradisjon? kan jo invitere med flere bilklubber. Noen Navneforslag? sainsbury har jo foreslått "Gunball"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå