Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Meningen var å starte fredag morgen (25. juli) kl. 06.00, men kanskje det hadde vært hakket mer utfordrende å starte lørdag morgen istedet (18 timer limit), eller iallefall fredag kveld ved midnatt (24 timer limit). Ellers blir det jo kanskje litt lite fart på "løpet" :)

apshai

PS : Jeg lover å kjøre med "SAFETY CAR"-sticker i bakruta, for å berolige de som er nervøse for om det blir råkjøring :)

PPS : For opplegget, se link : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=801901#801901

Skrevet

... og lignende utsagn på denne og andre tråder med lignende tema, har jeg bare en ting å si.

NÅ HAR DERE SJANSEN!!!

Meld dere på, og sett handling til de store ordene. Dere vet hvem dere selv er (jeg vet det iallefall) :)

Ikke vær pingler nå, slik dere har vært hittil !!!

Mvh

apshai

Skrevet

Noen spesiell grunn til at dette draes oppover i landet? Kunne ikke dette med fordel ha blitt dratt fra Trondheim, nedover vestlandet til Sogndal, over til Hallingdal, over til Gjøvik, ned til Oslo, videre til kristansand og opp til Bergen?

Bare ett forslag altså, ikke kritikk.. Jeg mener, når 70% av befolkningen bor nedenfor Tromsø så er det litt overkill å be (hvertfall meg) råkjøre til Kirkenes, forså å snu og kjøre tre dager hjem igjen?

Skrevet

Sjansen til å råkjøre? Nei takk! Tar det heller under kontrollerte forhold!

Skrevet

Må jeg få lov å be om at de som kun har forslag til endringer, eller kommentarer ang. at dette vil bli grisekjøring etc. (og annen sutring) holder seg unna denne tråden. Uten noe ønske om å kuppe tråden fra den opprinnelige trådstarteren, men jeg må få lov å be om kun påmeldinger og evt. kommentarer til det annonserte og allerede fastsatte opplegget på denne tråden heretter (fortrinnsvis forslag til egnet tidslimit). Jeg ønsker ikke ha tendenser, som jeg har sett på andre lignende tråder, som medfører at alle diskuterer hvor, når, hvem, hva etc., som bare gjør at opplegget renner ut i sanden, fordi ingen kan bli enige. Her gjelder det diktatur/enevelde, og opplegget er spikret. Det funker ikke ellers.

Trenger bare 15-20 biler denne gangen (vil ikke ha fler, for da blir det bare rør og uønsket oppmerksomhet). Jeg vet at iallefall dette antallet deltakere bør finnes blant medlemmer av bimmers.no, basert på uttalelser mange har postet i denne tråden og andre tråder. De som har sagt "jeg er med" o.l. står i første rekke iallefall. Og til de som synes dette blir for langt, på for kort tid, og at ruten er utenfor allfarvei, tenk på at dette arrangeres i den opprinnelige "The Gumball Rally"-filmens ånd (se den hvis dere ikke allerede har gjort det), dvs. at dette ikke skal være noen søndagstur.

Har alle forstått ?!?!?!

mvh

apshai

PS : Og jeg bryr meg ikke et fnugg om det viser seg at ingen melder seg på, så ikke post utsagn som f. eks. : "Dette blir det aldri noe av", "Dette blir bare råkjøring", "Dette er et barnslig kappløp". Jeg er ikke interessert i å høre slike negative vibber. De som vil bli med, blir med. Andre bryr jeg meg ikke om å gi særlig oppmerksomhet.

Skrevet

ganske kult at denne tråden jeg starta for 3 år siden enda er i live ;)

blir det noe tur i sommer? (har ikke lest hele tråden)

Skrevet

Unnskyld så mye for at jeg prøvde å Vri dette arrangementet over på noe som kunne blitt aktuelt for min del. Jeg beklager også.. Jeg beklager også for alle andre som har gitt forslag til endringer. Jeg beklager virkelig mye for å engasjere meg litt. Og jeg beklager virkelig mye for at jeg "forstyrret" tråden "til en annen enn DU" med noe som ble oppfattet som pisspreik, vas, og dritt...

Beklager også veldig mye for at jeg er medlem på dette forum med snart 2000 innlegg.. Og beklager veldig mye for å ha skrevet dette innlegget til denne eneveldende herre..

Beklager veldig mye for at beklager for innlegget..

La meg bare si det slik at under ANDRE forutsetninger kunne jeg blitt med, men jeg ønsker deltagende deltagere masse lykke til med arrangementet..

Og jeg håper virkelig at trådstarter lager alvor av planene som engang var..

Skrevet

Teddyson, så fint at du beklager.

JCVOLD : DET BLIR FAKTISK NOE AV "LØPET" ditt/mitt whatever. Takk for at du startet tråden. Du er velkommen til å være med som æresdeltager (uten videre fordeler vel og merke). Alle andre, se og mann dere opp og meld dere på. Det er da ikke såååååå mye stress å kjøre til Kirkenes. Ikke trenger dere å råkjøre heller (kanskje litt). Vær heller litt smarte underveis, så slipper man prikker på lappen eller det som verre er ...

mvh

apshai

PS : Nå må det vel for svingende være klinkende klart at skal du ikke være med, så for all del IKKE post noe på tråden. Den er altfor lang allerede (både i tid og antall postinger).

• 4 months later...
Skrevet

Er alt for dårlige veier i Norge til å gjennomføre dette. Hadde bare vært snakk om tid før ulykkene hadde vært et faktum. Senere tror jeg også Politiet hadde slått ned på bimmers.no pga. ting var delvis arrangert her, noe hverken vi eller Gunnar trolig hadde satt særlig pris på. Synes hele opplegget minner litt om drømmene til noen 18-åringer som har sett litt for mye på gumball. Jeg har en drøm om å delta i gumball en gang, men da skal jeg være med i the real thing ;)

Skrevet
Synes hele opplegget minner litt om drømmene til noen 18-åringer som har sett litt for mye på gumball.
Der er jeg 100% enig!

At veiene i N. Norge er får dårlige er jeg ikke enig med, mange steder så er de MYE bedre enn de veiene vi har her på Vestlandet!

Om et medlem på et forum, på eget inititaiv arr. noe, så har ikke politiet noe å fare med overfor forumet. Dessuten, så lenge norsk lov ikke brytes av arr., så har de heller ikke noe å fare med. Men, at man kan få uønske oppmerksomhet og evt. presse, er nok helt riktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...