E36Cab1 Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 hahahaha........mykje ujamnt på denne tråden!!
Gjest Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 hehe... Festlig.. Noen som kan å provosere ja. Men dere må da i herrens navn innrømme at mannen har et poeng..(?) Nå har ikke jeg giddet å lese alle siden å tatt stilling til disse "gumball" forslagene.. men HALLO! Det sier seg vel selv at noe slikt blir mer eller mindre UMULIG å gjennomføre. Hvertfall dersom det skal gå over lengre tid enn en helg. Må da ha minimum ha en 20-30 biler med dersom det skal bli noe bra. To stykker i hver bil skulle tilsi at sånn plus minus 60 stykker skal bli enig om hvor de skal starte, hvor de skal, hvilken rute, og sist men ikke minst, de skal ha fri samtidig. Nei gutter og jenter, pyser og wanna-be's, Amatører og hengerumper, Kjell og Beny, tapere og idioter, kuker og fitter, (har jeg glemt noen nå?)trur dere skal innse at dette kanskje ikke er den helt store idèen. NB: Deltakerne i Gumball 3000 har da også litt andre økonomiske forutsetninger enn den gjennomsnitlige bimmers bruker
Hyggmaister Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Det var en god ide, men er desverre vanskelig å gjennomføre. Men kan ikke fatte å begripe at noen i hele denne verden skal mene at å arrangere et bilLØP på offentlige veier i Norge? "ALDRI" om politiet hadde funnet ut av dette, og "aldri" hadde det blitt tragiske ulykker for både deltakende og uheldige personer langs veiene... Så å påstå at ditt forslag er bedre mr. apchai, er det dummeste jeg har hørt. Ta med audigjengen din å gjennomfør det der du..Imens skal jeg gledelig tipse politiet
apshai@chello.no Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 "Hygg"Maister, (du er dessverre ikke særlig hyggelig ) Jeg har da (for svingende) faktisk sagt hvordan dette skal foregå iht norske lover. 2500km på 48 timer, er det et så jævla vanskelig regnestykke eller ??? Du trenger kun å kjøre 55km/t i snitt. Dette blir nok mer en utholdenhetsprøve, heller enn en ren fartsfest, som du på en eller annen måte har fått det for deg. Tror du forresten politiet har ressurser til å sette inn folk til å holde oppsyn, i tilfelle/kanskje/hvis det er sjanse for etc., at noen kjører for fort i løpet av alle disse 2500 kilometerne? Ruten til Nordkapp kan jo like godt gå gjennom Sverige. Tror du de hører på deg hvis du ringer dit også eller (hvem faen tror du at du er egentlig)??? Så "HYGGMAISTER", ikke bare er du lite hyggelig, du er stygg i kjeften (via tastaturet), en sladrehank (tipse politiet, er ikke det jævla barnslig), og tydeligvis en person med lite respekt for ytringsfrihet og personer med andre meninger enn deg selv (det gjelder deg også "AZETON" som sladrer til "GUNNAR", og ber ham slette meg fra siten, fordi du ikke liker det jeg skriver. Jævla barnslig. Og også "ANDERS" som faktisk ikke engang oppgir noen grunn til at han ikke vil lese det jeg skriver på denne siten. Hva med å la være å lese da, eller MÅ du absolutt lese alt som postes på siten. Få deg et liv evt.). Ikke plag meg (oss) mer, og slutt heller å lese/poste innlegg på denne tråden. Så fortell meg nå "HYGGMAISTER", har du aldri, aldri selv kjørt for fort du da eller ??? I tilfelle du har, synes jeg du skal selv tipse politiet, sone din straff, og kanskje da kan du gå ut av dette som en mann (om enn med den lille pikken din mellom beina), med iallefall halve integriteten din i behold. Mot normalt, apshai@chello.no
Stephan.s Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Etter å ha lest igjennom innleggene dine fra i år i denne posten apshai@chello.no, lurer jeg virkelig på hvor gammel du faktisk er.
Gjest Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 55km/t i 48 timer... kjørehviletid here I come Ik det at noen av dere trenger å forholde der til tungbilregler, men dere må nå sove en gang dere å! god tur.
apshai@chello.no Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Stephan.s : Hvor gammel tror du jeg er da ??? Hva av det jeg har skrevet får deg til å lure på det egentlig. Jeg er jo klar over at du implisitt sier at jeg er barnslig, subsidiært ganske ung, men vÆr mann nok til å si det du har å si rett ut iallefall ... iskald : Hvor mange personer rommer bilen din ??? Bare én person (liten bil du har evt.)? Man kan jo bytte på å kjøre om man er to eller flere. Får jeg flere slike dumme kommentarer nå, så må jeg sette av mye mer tid til å skrive på dette foraet. apshai@chello.no
Stephan.s Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Det jeg skrev var ikke et spm til deg, eller noen andre her på forumet. Var et utspill, som ja, indirekte var ment for å påstå at du virker ganske så ung og barnslig i alder. Greit nok, du har kanskje større vokabulær og bruker det flittig, men når det kommer til holdning indikerer det mer personligheten til en 16 å gammel gutt som ikke får det som en vil. Det med å si det direkte, eller indirekte til deg at jeg synes inleggene dine er barnslig har ingenting med å være mann å gjøre. Enhver person som har hatt Norskfag på skolen klarer å tolke et indirekte utspill. Mitt forslag til deg er å gi seg mens leken er god. Det jeg ikke forstår er hvorfor i all verden du gidder å bruke så mye tid på å skrive så lange innlegg om hvor store idioter alle er, hvor dårlig BMW m.m. Trenger ikke en rakettforsker til å forstå at du ettehvert klarer å få mange personer mot deg med A: Sverte BMW, som forøvrig dette forumet handler om hvis du ikke har fått det med deg. B: Bruke personangrep som "argumenter". Jeg vet ikke om dette er et skrik etter oppmerksomhet eller hva det nå er for noe, men jeg klarer ikke å forstå agendaen din med dette tullet. Ta det som en mann og oppfør deg voksent. Det går faktisk ann å behandle andre med respekt. Slike personangrep og påstander du kommer med til enkelte her er unødvendig. Det eneste som mangler nå er at du faktisk kommenterer x-antall skrivefeil jeg har i denne posten. Det hadde virkelig tatt kaka med lys og det hele.
-Anders- Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Og også "ANDERS" som faktisk ikke engang oppgir noen grunn til at han ikke vil lese det jeg skriver på denne siten. Hva med å la være å lese da, eller MÅ du absolutt lese alt som postes på siten. Få deg et liv evt.). Ikke plag meg (oss) mer, og slutt heller å lese/poste innlegg på denne tråden. Man trenger vel ikke oppgi noen grunn for at du skal avslutte medlemsskapet ditt apshai! Trenger jo bare å lese inleggene dine, så skjønnr man hvor løypa di ligger. -Nei, jeg må jo få med meg hva som foregår her da. Kan jo ikke bare utelate denne flotte tråden med alle flotte innspillene! Et liv har jeg, men om det er like spennende som ditt det vet jeg ikke. Men skal fortsatte å plage deg, så lenge du plager meg (oss). Og liker du ikke kritikk rettet mot inleggene/meningene dine, står du fortsatt fritt til å melde deg rett in på vag sidene. God tur og hade bra!
apshai@chello.no Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Stephan.s Kan du vennligst referere til de personangrepene du mener jeg har utsatt noen for (som ikke allerede selv har skrevet dritt om meg) ??? De jeg svarer med en litt røff tone, har selv vært forholdsvis røffe mot meg i innleggene sine. Den som er med på leken ... Ellers har jeg iallefall ikke svertet BMW, på noen måte, hvor kan du se det??? Hvis du er så god i norsk som du gir inntrykk av (du skriver iallefall bra, uten særlig mange skrivefeil), mener jeg du burde se at mine innlegg er preget av forholdsvis uskyldig sarkasme og enkelte satiriske vendinger. Når jeg til og med sier at målet med innleggene mine faktisk er å provosere, så forstår ikke jeg hvordan du får det til å bli personangrep. Jeg kan vel være enig i at jeg har dratt dette langt nok nå, men det er nok en del svært hårsåre personer på denne siten, som absolutt bør få seg en lærepenge. De kunne spart seg dritten de skriver basert på mitt første innlegg her fra igår, så hadde jeg nok også tonet ned min aktivitet på denne tråden. Ellers så synes jeg du (og "ANDERS") kan la være å blande dere oppi dette, da dere ikke var deltakere i diskusjonen på denne tråden tidligere. Hvis dere bare skal klage på hvordan folk velger å formulere seg, og ikke er interessert i selve temaet i tråden, kan dere egentlig bare holde dere unna. Sannelig, det sier jeg dere, apshai@chello.no
conan Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Hehe, tror kanskje dere ikke skal legge inn dato og sted dette starter da muligens oxo lovens lange og motbydelig arm kan finne på og dette innom her Men støtter ideen, blit sikkert morro som fy.
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 ja jeg hadde også glatt blitt med.. selv om bensinforbruket på disse gamle m30 og m20 motorene ikke er helt på den snilleste siden med pedalen i bånn hehe
apshai@chello.no Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Kult med noen som faktisk er med på ideen. Mulig det var noe flere fra tidligere innlegg som også var positive til dette. Kan de evt. melde seg på tråden igjen, så er vi igang. Jeg driter i hvor mange vi blir, bare det blir noe av. Husk at alle kule arrangement stort sett har startet i det små, uten ambisjoner, uten en spesiell agenda, uten fullt av regler og planlegging på forhånd, eller påtvunget "sosialt preg" eller "hyggelig tempo". De skal føles at man er med på noe spesielt, det skal ikke være noe vanlig søndagstur. Hold tråden oppe, og meld dere på, så fikser jeg resten. Jeg mener faktisk alvor, selv om noen prøver å ta fra meg motet. Gumbaill
BoSJo Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 @apshai Du må jo fremlegge din plan og tanker. Vis os hvad det er du har tenkt, akkurat som andre seriøse arrangsjøre gjør. Rute Sovesteder, hvis du indser at LeMans tur nok ikke er så evig morsomt. Arrangementer på turen Planlagte samle punkter til hvilke tidspunkter Pris for deltagelse, men ikke forvent ei rød øre i forhåndsbetaling medmindre der kommer mere kjent folk her fra forummet som kan garantere din seriøsitet og identitet. etc. etc. Nu får du jo rejse deg op og vise oss hvad det er du vil og kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå