apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Nå er det du som er teit. Premien skal betale festen etterpå, alle pengene blir delt på alle. Spiller ingen rolle hvem som vinner. Men som alltid med ingen regler (bortsett fra det med festen og flyfrakt) åpner jo det for litt av hvert ... Gumbaill
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Dette synes jeg virkelig var et elendig forslag. Og først i mål passer ikke på noe annen plass enn på lukket bane
Leonard Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Må nesten si meg enig der. Det er å be om trøbbel hvis man skal få så lange etapper på så kort tid. Ville heller satset på at det var overkommelige distanser, på fornuftig tid. Dessuten har det jo ikke så mye å si hvor mye tiden er på. Folk vil jo kjør fort uansett.
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 "fornuftig tid" ??? "overkommelig distanse" ??? "ikke mye og si på tiden" ??? "elendig forslag" ???. Hva skal dette bety ??? Vi snakker faktisk om et billøp, dvs. et visst snev av konkurranse her. Er det noe over et billøp som er fornuftig i utgangspunktet ??? Dere to tror jeg ikke passer i et slikt konsept overhodet, langt mindre på festen etterpå. Hvorfor uttaler dere dere i det hele tatt ??? Bilrace er ikke hverken særlig "fornuftig" eller "overkommelig". Det er det som er hele vitsen. Har dere ikke hørt om Le Mans ??? Dere er vel ikke politimenn eller frimurere vel ??? Gumbaill
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Ideen til de som startet tråden var vel et billøp med et sosialt preg på seg. "gumbal light". Tror ikke hensikten var å kjøre fra sør til nord på kortest mulig tid Dessuten så er det vel heller ikke noen konkurranse i gumbal heller om å komme først i mål, selv om det er en del idioter som kjører som noen svin og riskerer livet til de andre trafikkantene på veien
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Hvorfor kalle det Gumball i det hele tatt ??? Skal det være på den måten blir det alt annet enn noe som kunne ligne et Gumball-løp. Deltakerne ville gjøre seg til latter, som de langsomste deltakerne i et billøp noensinne. Jeg driter vel i hva utgangspunktet for denne tråden var. Jeg skrev at med mitt forslag ville det bli litt mer interessant enn en søndagstur med god tid, som dere to tydeligvis agiterer for som særdeles spennende med et slikt fint "sosialt preg" ... Dra på bilbingo dere, eller er dere redd for at de bærter for høyt slik at det blir ufornuftig og usosialt det også ... Gumbaill
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Og jeg skrev at jeg syntes du hadde et dårlig forslag som jeg tror ville ført til mye unødvendig råkjøring. Synes heller ikke det er noe sosialt å kjøre i et strekk fra lindesnes til nordkapp, iallefall ikke når det er om å gjøre å komme først på nordkapp.
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Hva med festen i etterkant ??? Usosialt det også eller ??? Turen hjemover igjen er jo også ganske lang, slik at det kunne jo åpne for et eller annet sosialt preg. Du er visst ørlite trangsynt du eller tar jeg fullstendig feil nå ??? Gumbaill
Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Greit dere to. Vi har skjønt at dere har helt forskjellige synspunkter, og at dere _ikke_ vil bli enige. Morsomt konsept å kjøre landet på "vertikalen", men jeg må si at en tur i Norge ikke frister i det hele tatt for min del. Det må bli nedover i Europa om det skal friste meg.
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Du er egentlig ganske usaklig du. Kan gjette meg til at du er en ganske uerfaren person kanskje?? Jeg hadde antydninger til det jeg og når jeg var 18 år og verdensmester. fikk et annet syn på det gitt når to kompiser døde på grunn av at de kjørte som noen svin. Hvis du synes at det er galt at jeg synes at råkjøring ikke passer inn på offentlige veier så må jeg bare få si at du er forholdsvis sprengt i hodet!
jcvold Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Skrevet Mai 27, 2005 fuck the police! løp må vi ha,men skal det være fra a til b bør det ikke være i norge (iallefall ikke store delar av ruta).er litt enig med begge,det skal seff være sosialt,men jeg mener vi må tøye fartsgrensene en smule også! iallefall i utlandet! jeg snakker ikke om 220km\t konstant,men bare litt over det vanlige.jeg tror detta kan bli bra
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 OK, siden Admin "bryter inn" her kan jeg vel avslutte akkurat den delen av tråden der man bare krangler. bmw-fannrem : Ikke fall for fristelsen å bli amatør-psykolog eller "menneske-kjenner". Det burde du overlate til profesjonelle. Jeg kan fortelle deg at jeg såvisst ikke er hverken 18 år eller uerfaren vedrørende dette anliggende. Og du kunne spart deg for å nevne de to kompisene dine, det har ingenting med denne saken og gjøre etter min mening. Gunnar : Håper du får tak i litt billig Mobil1-olje Mvh apshai@chello.no
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Har aldri sagt at fartsgrensene ikke skal brytes Mener bare at det blir litt for dumt å ha det som et race der det er om å gjøre å komme seg først i mål Det synes jeg bare fremprovoserer råkjøring
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 jcvold : Sverige er jo faktisk pr. definisjon utlandet da Gumbaill
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 bmw_fannrem, Jeg var usaklig på en ting, nemlig "morsomheten" med bilbingoen (ber om unnskyldning for det om nødvendig). Men man må jo unne seg litt gøy på en fredagskveld også. I alt annet mener jeg at jeg har opptrådt så saklig som dette forumet krever ... Gumbaill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå