jcvold Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Skrevet Juni 6, 2005 ja! god plan! men hvist det er andre forslag til reiseruter,og "events" underveis,så er vi åpne for det! har lyst å kjøre en runde på nurnbergring,og få et sånt kult klistremerke av bana bakpå bilen
jcvold Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Skrevet Juni 9, 2005 ingen flere innlegg? ikke engang et truse-innlegg?
apshai@chello.no Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 jcvold, Sainsbury og bmw_fannrem m.fl., Nå, har du/dere begynt å legge planer? Tror fortsatt ikke det blir noe av noenting (husker dere forresten min invitasjon til et veddemål) ... Hvis dere (eller noen andre) trenger inspirasjon, kan dere jo se filmen "The Gumball Rally" fra 70-tallet en gang. Den er vel opprinnelsen til hele fenomenet skulle jeg tro ... Gumbaill
TronniE46 Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 Vi kunne jo mekka et selv da. Gummball BMW 3000
SteffenM2 Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 Morro å kjøre fort i danmark ja.. Kjørte der i fjor tror jeg, lå vel i godt over 200 i vært fall 10min..
jcvold Skrevet April 17, 2006 Forfatter Skrevet April 17, 2006 ja,hadde hvert kult å få i gang noe,kansje i forbindelse med rudskogen,for jeg antar det er mangen som skal dit i juli.jeg tar ferie to uker før,så farter jeg rundt i europa,og ender opp på rudskogen.jeg har ikke tid,eller anledning til å arrangere et slikt løp,men jeg håper noen av dere andre ildsjeler kan ta tak i dette trenger ikke være så avansert.poenget er jo at vi samles,og helst utenfor norge
TronniE46 Skrevet April 17, 2006 Skrevet April 17, 2006 Tyskland hadde vært bra Trenger ikke leie bane. har jo grom veier der
jcvold Skrevet April 17, 2006 Forfatter Skrevet April 17, 2006 ja,hadde hvert gøy det med en "klubb tur " til tyskland
jani Skrevet April 17, 2006 Skrevet April 17, 2006 hadde vært konge:D:D:D hehe..vært med jg;) filma det oxo;) fått det på tv:D hadde vært sjef:)
///M Skrevet April 18, 2006 Skrevet April 18, 2006 Morro å kjøre fort i danmark ja.. Kjørte der i fjor tror jeg, lå vel i godt over 200 i vært fall 10min.. tror det var noe samme her, men da var det 200kmt i ca times tid
Aama_Racing Skrevet April 18, 2006 Skrevet April 18, 2006 hørest tøft ut så lenge det ikke koster noe serlig, evt, betale opphold og slike ting selv:P
jcvold Skrevet April 18, 2006 Forfatter Skrevet April 18, 2006 jep,det er det lettelse,bare at vi har en felles rute å følge,kansje med litt events .f.eks besøk på koed,og schmiedmann i danmark,osv
TronniE46 Skrevet April 18, 2006 Skrevet April 18, 2006 jep,det er det lettelse,bare at vi har en felles rute å følge,kansje med litt events .f.eks besøk på koed,og schmiedmann i danmark,osv Det høres fett ut. Kanskje de møter oss med boller og brus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå