Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja! god plan! men hvist det er andre forslag til reiseruter,og "events" underveis,så er vi åpne for det! har lyst å kjøre en runde på nurnbergring,og få et sånt kult klistremerke av bana bakpå bilen :)

• 10 months later...
Skrevet

jcvold, Sainsbury og bmw_fannrem m.fl.,

Nå, har du/dere begynt å legge planer? Tror fortsatt ikke det blir noe av noenting (husker dere forresten min invitasjon til et veddemål) ... :)

Hvis dere (eller noen andre) trenger inspirasjon, kan dere jo se filmen "The Gumball Rally" fra 70-tallet en gang. Den er vel opprinnelsen til hele fenomenet skulle jeg tro ...

Gumbaill

Skrevet

ja,hadde hvert kult å få i gang noe,kansje i forbindelse med rudskogen,for jeg antar det er mangen som skal dit i juli.jeg tar ferie to uker før,så farter jeg rundt i europa,og ender opp på rudskogen.jeg har ikke tid,eller anledning til å arrangere et slikt løp,men jeg håper noen av dere andre ildsjeler kan ta tak i dette ;) trenger ikke være så avansert.poenget er jo at vi samles,og helst utenfor norge

Skrevet
Morro å kjøre fort i danmark ja..:) Kjørte der i fjor tror jeg, lå vel i godt over 200 i vært fall 10min..:lol:

tror det var noe samme her, men da var det 200kmt i ca times tid

Skrevet

jep,det er det lettelse,bare at vi har en felles rute å følge,kansje med litt events .f.eks besøk på koed,og schmiedmann i danmark,osv

Skrevet
jep,det er det lettelse,bare at vi har en felles rute å følge,kansje med litt events .f.eks besøk på koed,og schmiedmann i danmark,osv

Det høres fett ut. Kanskje de møter oss med boller og brus :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...