Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja vi får godsnakke lit med de,så kansje.men som sagt : noen må ta tak i dette å "make it real" ! jeg har kjempelyst,men har ikke anledning te å arrangere

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får håpe noen fikser det.

Vi må ha et sted å møtes, så kjøre kolonne nedover og følge en rute. og kanskje avtale med noen (koed som var foreslått) om å treffes. kanskje de kan fikse et lite show av no slag. slags kickoff. :)

Skrevet

Gumball hadde jo vært dritkult.

Elsker de filmene, og også Verdens spøreste bilrace der de kjører tvers over USA.

Men her til lands er fartsgrensene for kjipe til at slikt blir moro. Snuten kan faktisk ta fra deg bilen her til lands, det skjer ikke i Tyskland. Der får man maks en liten bot...

Skrevet

Hadde vært rått å fått til en tur i sommer! Må si at tyskland bør være med i ruta hvertfall.

For meg som er lærling, frister det mer med en "hyggetur" til danmark, tyskland, sverje.. Og ta innom forskjellige gydd butikker som schmiedmann, koed, ppf.... Få til en litt billigere tur enn den radison sas/hilton turen..

• 3 weeks later...
Skrevet

jcvold og dere andre,

Se link : http://www.kjornorgepalangs.no/

Ser ut som om noen har tatt meg på ordet, rent bortsett fra dette :

"Løpet skal ikke være noen fartsfest. Vi vet godt hva de forskjellige distansene kan kjøres på. Hvis noen er mye raskere enn dette kan de få tilleggstid."

Dette ser ikke ut til å være noe løp i ordets rette forstand iallefall. Mer som et rebusløp / bil-bingo ... :)

Kan arrangøren vennligst fortelle meg hvordan dette "løpet" kan "vinnes" ??? :uh:

Fete premie® har de iallefall :

"Og husk de samlede premiene vil være 1,6 mill !!!".

Lurer på hvem som betaler / sponser denne lille formuen ... :)

Mvh

Gumbaill

Skrevet

Selvom dette i utgangspunktet høres vel ambisiøst ut, er jeg enig med Gunnar i at det heller bør satses på en roadtrip/guttetur med bilene våre :) Og at man fikser overnatting og slikt selv på forhånd. Er vel ytterst få her inne som kan hoste opp 20-30 000 til kontingent etc.

Skrevet

En nordmann skal forresten være med på gumball i år da.. 40 000pund i startkontigent. Han skulle kjøre porche av noe slag.. husker ikke navnet på han i farten.

Skrevet

dne "kjør norge på langs" HØRES UT SOM EN GREIE FOR PENSJONISTER.får ikkje kjøre fortere enn fartsgrensene osv. + at du må være over 25 år for å delta,og det er mangen har inne,meg selv inkludert,som ikke er over 25 år.dessuten hadde det hvert gøyere å kjørt i utlandet (danmark,sverige,tyskland) der du med god samvittighet kan holde 130 km/t,og bevege deg fort fra a-b.

Skrevet

Hvis dette skal skje neste sommer så er jeg definitivt med, regner med jeg har E30 M3 også da. ;)

Det beste tror jeg nok må være å få til en slags roadtrip og ikke noe villmannstur som eks. Gumball. Men det bør jo kanskje være fikset felles overnatting slik at alle havner i samme by i det minste, og hvis man bestille mange rom så er det kanskje håp om evt. rabatter osv.

Skrevet
Kan dere ikke kjøpe en gummiball istedet? Blir mye billigere.

haha, men er det neste sommer dette er snakk om da?

er det ik noen me altofor mye fritid her inne som kan arransjere pitte litt?

trengst jo ikkje den store prosjekteringa et sånt opplegg da.

eneste en kjørerute og en ca tidsramme, så en veit kortid folk er på dei forskjellige plassane, så kan en hente inn pristilbud på overnatting.

eg forøvrig tar med telt! :) og den fine 12v kompressoren min i basasjerommet, og det 12volt kjøleskapet mitt :)

Skrevet
Høres kult ut dette... kunne tenke meg være med på dette...

men 3000miles i scandinavia på 6-7dager(?)

kan bli vanskelig siden veiene fartsgrensene er forskjellig iforhold til resten av europa... tenker jeg... :?

Du vet at poenget med Gumball 3000 er å kjøre fortest? Det vil si å drite i fartsgrensene...

poenget med gumball er ikke å kjøre fortest.har du sett filmen fra 2005 så vet du at det ikke er d.

Skrevet

Har du sett originalfilmen ("The Gumball Rally") fra 1976 ??? Der handler det om ingenting annet enn å kjøre fortest. Åpningssekvensen viser en kort etappe fra New York sentrum til bomstasjonen "New Jersey turnpike" rett utenfor byen. Særdeles spektakulært og fartsfylt det ihvertfall, det kan jeg love deg (og det blir ikke noe søndagstur etterpå heller). Anbefalt tidtrøyte og inspirasjon er filmen i høyeste grad for interesserte.

Gumbaill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...