Psyfoon Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Var pen den Er det original M-tech styling? Enig med de over at hvite blink hadde gjort seg, men det synes jeg bare er pent hvis baklyktene blir byttet til hvite (eller annet). Først da ser det helt komplett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Litt mer senk, hvite blink fram og helrød bak lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Litt mer senk, hvite blink fram og helrød bak lykter. Det er vel ikke så lurt å senke ix'ene for mye ellers støtter jeg forslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 veier litt mye til å være e30 da, synes 1400 kg er litt mye for å være e30, kan like greit ha 525 da slik jeg ser det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Den der var knall lekker.... Begynte å miste troen på at det fremdeles fantes noen strøkene E30 der ute, så det er bra noen klarer å muntre meg opp!! Og et lite tips, IKKE fix mer på den. Det er orginalt som er tingen! (for det er det jo snart ingen andre som har=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Synes den så veldig pen ut! Ikke gjør noe mer med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 veier litt mye til å være e30 da, synes 1400 kg er litt mye for å være e30, kan like greit ha 525 da slik jeg ser det..... har du noen gang kjørt en e30 325ixs?? vist ikke så tror jeg du bør prøve for d funker en go del bedre enn noe 525 vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 En fin sak det, får håpe du får en god bil der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå