hagenisse Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Du sitter i den klassiske rånestillingen? Nesten liggende, lent innover, men med hodet andre veien og kun en hånd på toppen av rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 hehe, sitter ganske normalt i bilen serru men den andre hånda, den som ikke er på rattet er liksom til overs når den ikke blir brukt til girskift. hehe så derfor invistere i armlene, for så å kunne støtte hodet når en kruse rundt og kjeder seg + at den gamle midtkonsollen er ganske sliten og stygg, ser ut som noen har sølt en dram på den og ikke giddi å vaske etterpå Nok en grunn til å invistere i armlene istedet for original konsoll. Så kan en aldri fått brukt nok penger på bilen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Hehe. Har sånn kassettholder jeg. Tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Røsk ut og sett inn midtarmlene, det blir stor forskjell på komfor. Kjørte en 318is på fest for en kamerat, etter det så måtte jeg bare ha det sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Fikk inn bøttestolen idag, er ikke noe vits med armlene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Får du disse midt-armlenene i grått stoff også ? da kjøper jeg det med en gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Har bare sett de i skinn Jeg vil ha i sort stoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Kan jo bare kjøpe skinn interiør så kan du få deg skinnarmlene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå