fre Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Anbefaler deg å sette bilen i 2. gir når du skal ta av. Så er det bare å trekke rett ut. Ikke vær så redd for trynet. Mansjetten har sånne klips som festes under kantene så vidt jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Smart. Skal prøve etterpå. Får prøve å bytte baklyktene også. Kan bli spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 haha! Forberedte meg på å ta i skikkelig og slite litt for å få den av. Satt bilen i 2. gir, tok tak og prøvedro litt. Vips så var den av. Satt jo ikke hardt i det hele tatt. Ble strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl SS Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg har scannet side 27 i den danske BMW tilbehørskatalogen for E46, men det er dessverre litt vanskelig å se detaljene pga. av små bilder i galleriet. Bilde nr. 1 viser aluminium, nr. 2 viser matt krom, nr. 3 viser aluminium Black Cube, nr. 4 viser aluminium U-Turn, nr. 5 viser aluminium Cube Silber, nr. 6 viser aluminium Techno Dots, nr. 7 viser skinn Bicolor, nr. 8 viser Titan og nr. 9 viser list lakkert i bilens farge. Om ikke annet så er dette de mulighetene du har utover standardlisten og div. edeltre. Jeg har ingen av de fargene Listene i den sorte bimmern min er helt matte sorte.. og mørk Grå på dørhåndtaka.. Har forresten samme setene som "Mr.Stream". Men jeg har sort taktrekk.. så hos meg er alt sort! Noe jeg i allefall er meget fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå