Gå til innhold

///M emblem

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

min 320ci kom utan emblem frå fabrikk, men eg vurderar å ha på eit ///M emblem bak.... bilen har alt Mtech orginalt frå fabrikk. Nesten litt merkeleg at den ikkje har emblem utanpå, når den har ///M i innstiginga i dørane, på rattet, på pedalane, på girkula og alt M eksteriøret.....

...er det litt flaut å ha på eit ///M bak...det er då M-tech det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synest bare biler med m power skal ha m jeg ass. :)

..je er på ein måte enig her, men kva med dei 12 andre ///M emblema som er på bilen min orginalt frå fabrikk....skulle ikkje dei vere der heller, dei er det BMW som har satt på

PS gløymte i lista mi : ///M på felgar og matter.....pluss det som var i orginalteksten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er jo enkli sant d ja. er jo stilig med m effekter inne i bilen for d er jo mer sportslig bil med en gang. men jeg mener den m´en som står bak der er jo der hvor d står vilken type bil d er og står d m der bør d jo være en m og. he he. men d er jo selvsakt smak og behag. har ikke m på m5´n min jeg og d er litt trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kan ha ///M'en jeg. Bare det ikke står 3 bak.

...nei M3 emblem er heilt utelukka. Hadde ikkje køyret ein meter med det...det er då rein løgn, eg har ikkje M3! Så eg trur eg og du er einige...hehe

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kom jo en versjon av E46 med M merket på kofferten fra fabrikk. Husker ikke hva den heter. Men den hadde i alle fall full M-Tech 2 pakke, masse M detaljer invendig og en spesiell vinge bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kom jo en versjon av E46 med M merket på kofferten fra fabrikk. Husker ikke hva den heter. Men den hadde i alle fall full M-Tech 2 pakke, masse M detaljer invendig og en spesiell vinge bak.

Bilen du sikter til er en Club Sport :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen du sikter til er en Club Sport :wink:

Helt korrekt. Takker. Da får jeg sove i kveld også. Ingenting er så irriterende som å ligge å tenke på noe du ikke husker :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel egentlig litt opp til enhver å avgjøre hvor grensa gå for å være "kvalifisert" til å ha en ///M bakpå.

Mener nå ihvertfall at du må ha noe ytelsesmessig bedre en gjennomsnittet fra M-tech. Å bare ha ///M matter, pedaler, girkule og ratt kvalifiserer ikke til noe ///M synes jeg :roll:

Enten oppgradert understell/motor osv for å ha ///M bakpå

Når du ser en bil med et ///M merke bakpå tenker de at dette er noe som er gromt og noe som går fælt. Da nytter det ikke med en 318i motor og 115hk, mens samtidig ha et m-tech ratt eller liknende som eneste ///M ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min 320ci kom utan emblem frå fabrikk, men eg vurderar å ha på eit ///M emblem bak.... bilen har alt Mtech orginalt frå fabrikk. Nesten litt merkeleg at den ikkje har emblem utanpå, når den har ///M i innstiginga i dørane, på rattet, på pedalane, på girkula og alt M eksteriøret.....

...er det litt flaut å ha på eit ///M bak...det er då M-tech det er!

Følger det ikke med emblem når man kjøper en ny bil? :o:o

Isåfall hadde jeg klaget, må jo være en feil hvis du ikke en gang fikk BMW emblem? :shock: Eller er det bare jeg som misforstår alt her nå? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...