ovex Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 min 320ci kom utan emblem frå fabrikk, men eg vurderar å ha på eit ///M emblem bak.... bilen har alt Mtech orginalt frå fabrikk. Nesten litt merkeleg at den ikkje har emblem utanpå, når den har ///M i innstiginga i dørane, på rattet, på pedalane, på girkula og alt M eksteriøret..... ...er det litt flaut å ha på eit ///M bak...det er då M-tech det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 synest bare biler med m power skal ha m jeg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 synest bare biler med m power skal ha m jeg ass. ..je er på ein måte enig her, men kva med dei 12 andre ///M emblema som er på bilen min orginalt frå fabrikk....skulle ikkje dei vere der heller, dei er det BMW som har satt på PS gløymte i lista mi : ///M på felgar og matter.....pluss det som var i orginalteksten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Synes du kan ha ///M'en jeg. Bare det ikke står 3 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 ja er jo enkli sant d ja. er jo stilig med m effekter inne i bilen for d er jo mer sportslig bil med en gang. men jeg mener den m´en som står bak der er jo der hvor d står vilken type bil d er og står d m der bør d jo være en m og. he he. men d er jo selvsakt smak og behag. har ikke m på m5´n min jeg og d er litt trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Synes du kan ha ///M'en jeg. Bare det ikke står 3 bak. ...nei M3 emblem er heilt utelukka. Hadde ikkje køyret ein meter med det...det er då rein løgn, eg har ikkje M3! Så eg trur eg og du er einige...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg tok av m-emblemet som var forran i grillen på min bil her om dagen! Fant ut at bilen ser myye mer sportslig med emblemet enn uten, så det gikk rett på bilen igjenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 det kom jo en versjon av E46 med M merket på kofferten fra fabrikk. Husker ikke hva den heter. Men den hadde i alle fall full M-Tech 2 pakke, masse M detaljer invendig og en spesiell vinge bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 det kom jo en versjon av E46 med M merket på kofferten fra fabrikk. Husker ikke hva den heter. Men den hadde i alle fall full M-Tech 2 pakke, masse M detaljer invendig og en spesiell vinge bak. Bilen du sikter til er en Club Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Synes du skal ha M`en jeg Så lenge du har såpass mye M-Tech på resten av den, så er det fullt lovlig etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 har ikke m på m5´n min jeg og d er litt trist.. Er ikke det litt morsomt også da? "Undercover (Bat)///M(an)" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 det kom jo en versjon av E46 med M merket på kofferten fra fabrikk. Husker ikke hva den heter. Men den hadde i alle fall full M-Tech 2 pakke, masse M detaljer invendig og en spesiell vinge bak. Bilen du sikter til er en Club Sport Helt korrekt. Takker. Da får jeg sove i kveld også. Ingenting er så irriterende som å ligge å tenke på noe du ikke husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Har lenge lurt på en ting. Hvilken side skal merke sitte bak på kofferten? På V.side eller H.Side. Min bil er ingen orginal M-Bil, men totalt ombygd så der er det på V.Side.. Noe "regler" for dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Dette blir vel egentlig litt opp til enhver å avgjøre hvor grensa gå for å være "kvalifisert" til å ha en ///M bakpå. Mener nå ihvertfall at du må ha noe ytelsesmessig bedre en gjennomsnittet fra M-tech. Å bare ha ///M matter, pedaler, girkule og ratt kvalifiserer ikke til noe ///M synes jeg Enten oppgradert understell/motor osv for å ha ///M bakpå Når du ser en bil med et ///M merke bakpå tenker de at dette er noe som er gromt og noe som går fælt. Da nytter det ikke med en 318i motor og 115hk, mens samtidig ha et m-tech ratt eller liknende som eneste ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 min 320ci kom utan emblem frå fabrikk, men eg vurderar å ha på eit ///M emblem bak.... bilen har alt Mtech orginalt frå fabrikk. Nesten litt merkeleg at den ikkje har emblem utanpå, når den har ///M i innstiginga i dørane, på rattet, på pedalane, på girkula og alt M eksteriøret........er det litt flaut å ha på eit ///M bak...det er då M-tech det er! Følger det ikke med emblem når man kjøper en ny bil? Isåfall hadde jeg klaget, må jo være en feil hvis du ikke en gang fikk BMW emblem? Eller er det bare jeg som misforstår alt her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå