Dan Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Er det mulig??? http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/24/432644.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 IDIOT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Røyking dreper (nesten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Røyking dreper (nesten) HA HA HA Bra sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 folk er gale? det heter vel folk er galne unnskyld meg som pirker, men det irriterer meg litt når jeg leser slikt. Jeg vil ikke si at vedkommende er gal, men heller at han er dum i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Folk er rare!! Måtte jo ha røyka trusa si eller noe!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 folk er gale? det heter vel folk er galne unnskyld meg som pirker, men det irriterer meg litt når jeg leser slikt. Jeg vil ikke si at vedkommende er gal, men heller at han er dum i hodet! gale eller galne kommer vel an på dialekt? jeg kunne aldri sagt "galne" gale=galne? gal=galn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Må ha vært rimelig full (og desperat) han der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Røyking dreper, er det ikke det de sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Smart han der... Ingen har vel beskyldt amerikanere å være smarte(no offence om det er noen her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Spørs om det var den siste tjall'n han hadde av pakka han fikk da han bytta inn mora si... Skjønna han egentlig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 tulling denne karen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 folk er gale? det heter vel folk er galne unnskyld meg som pirker, men det irriterer meg litt når jeg leser slikt. Jeg vil ikke si at vedkommende er gal, men heller at han er dum i hodet! Folk er galne?? Høres jo helt mongo ut Men enig med skillbill, kommer nok an på dialekt. Ingen i nord som sier galne iallfall Akkurat som "hva gjør du på?" En frase vanlig sørpå. På hva da?? For meg har det ingen mening Vil absolutt si det grenser til galskap å hoppe ut av en bil i 90 km/t. Derimot å gå over veien uten å se seg for er dumt, men kan fort bli like farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Hahah, håve, ka d e?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå