ovex Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 No er iPodadapteret montert og funkar flott med orginal BMW cd og rattkontorll. iPoden ligg mellom seta i midtkonsollen (fett under armlene..) Legg kanskje ut ein beskrivelse eller bilder om det skulle vere av interesse..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
up Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 No er iPodadapteret montert og funkar flott med orginal BMW cd og rattkontorll. iPoden ligg mellom seta i midtkonsollen (fett under armlene..)Legg kanskje ut ein beskrivelse eller bilder om det skulle vere av interesse..... En beskrivelse hadde vært interessant. Brukte du ICE-link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 gratulere, ble sikkter fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Håper du legger ut bilder og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Legger du ut no mer info rundt dette? Hvor har du kjøpt osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 fortsatt ingen bilder nei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 fortsatt ingen bilder nei ? Sorry folkens..... Eg har vore litt travel i det siste. Har intensjonar om å leggje ut litt bilder. I påvente av bilder kjem ein liten forklarin: iPoden er plassert mellon framseta i ein medfølgande dock. iPoden vert liggande delvis skjult av armlenet i bilen. Ledningen er trekt fram i midtkonsollen og heile greia er kopla på orginale BMW anlegget med ein medfølgande multikontakt. Heile greia virkar kjempefint, eg finn dei 5 fyrste spelelistene på tastane 1-5 på orginalanlegget, og alt er betjent frå rattet. På tast 6 går eg inn i menyen på iPoden og kan finne dei valga som ein stort sett finn på iPod ( softwaren ligg i noko elektronikk som ligg i kabelen) Merket på linken er "ice-link" og den er det mellom anna mitt firma som sel til sluttbrukar i norge... svarar gjerne på henvendelsar pr Bimmerpost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
up Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Kan du oppgi hvor du har kjøpt icelink og ipod. Type og pris ? Kan være en fordel å kjøpe alt på samme sted slik at det ikke for mye krøll for tilpasning osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Adapteret er kjøpt ifra www.densionsweden.se. Kan også kjøpes ifra www.profidata.no. Profidata har ikke så roen som de i Sverige. Jeg skal kjøpe derfra, men det er litt spesielt for min del da jeg har 16/9 navi og vil ha det opp på skjermen med track/title...altså ID3..... Sverige skulle ha 1795 SEK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå