Morten.S Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Hei Jeg husker jeg fant en link der det stod mange veiledninger på hvordan å bruke kjørecomputeren. Det viste hvordan man 'låste den opp' så man fikk flere muligheter, blant annet digital speedometer også videre. Mener siden var på norsk. Husker ikke linken.. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 HeiJeg husker jeg fant en link der det stod mange veiledninger på hvordan å bruke kjørecomputeren. Det viste hvordan man 'låste den opp' så man fikk flere muligheter, blant annet digital speedometer også videre. Mener siden var på norsk. Husker ikke linken.. Noen? Her er litt... http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=64 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 hmm..det der må prøves ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Den siden likte jeg. Stod mye bra der! Men jeg liker ikke svensk, er ikke så flink til å tyde det, hehe. Noen som vet om lignende norske sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå