daniel øigaren Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 ønsker å kjøpe tåkelys/ekstralys til fangeren på en orginal e46 sedan. lever i håpet? hehe
Fredrik Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 ønsker å kjøpe tåkelys/ekstralys til fangeren på en orginal e46 sedan.lever i håpet? hehe Vet du at man også kan ettermontere originale BMW Xenon fjernlys som en erstatning for tåkelysene ? De har delenummer 63130152441 og koster i Danmark dkr. 6180,-
daniel øigaren Posted May 26, 2005 Author Posted May 26, 2005 hei takker for tipset det visste jeg ikke. ,men har brukt så mye penger på bilen i det siste, alt av ferie penger og mer til har gått med, så de ble nok litt dyre så må nok gå for litt rimeligere noen, fikk et tilbud på noen mørke/sotet til 995 kr stykket, men de var en slags type ekstra lys, vet noen om det er billig?
Peoplez Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 du bør kjøpe dei orginale, da desse ser best ut. sjekk oå vrakhandlerer rundt om. eller stikk inn på www.gs-bildeler.no
daniel øigaren Posted May 28, 2005 Author Posted May 28, 2005 hei takker for tipset. har handlet der ellers. men jeg kunne få lykter som hadde mørke glass/sotete til nesten halv pris. så tror jeg går for de. hehe men ellers takk
Recommended Posts