Gå til innhold

Senker sideskjørt bilen mer?


Desloch
 Share

Anbefalte innlegg

Har en stygg mistankte om at M3 sideskjørt ikke senker bilen på sidene. Har kjøpt meg ny leppe, og da blir bilen litt høy ved sidene ;)

Er Rieger sine skjørt lavere? Hvis jeg monterer dem, blir den da for høy bak? Hehe, dette var vanskelig.

Har kun et dårlig bilde av leppa, skal prøve å få nye i morra. Har noen ei formening om hvordan bilen min ser ut uten sideskjørt, eller evt. med M3 eller Rieger skjørt? (tenker da på at blien er en del lavere framme enn bak)

Leppa:

ATT00011.jpg

Bilen uten leppa:

DSC00162.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bra ut med leppa da :) eg kjøpte m3 skjørter til min gamle bil og de bygde vertfall ikkje noke meir enn orginalt..men har en mistanke om at rieger sine bygger litt meir, er en nabo som bor her som har det og de ser større ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bra ut med leppa da :) eg kjøpte m3 skjørter til min gamle bil og de bygde vertfall ikkje noke meir enn orginalt..men har en mistanke om at rieger sine bygger litt meir, er en nabo som bor her som har det og de ser større ut..

Ok! Har han originalfanger bak da? Er redd for at jeg kjøper meg inn i et massivt pengesluk hvis jeg må bytte ut raua i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe at bilen er lavere foran da?

Nei, egentlig ikke. Men jeg savner skjørt ;) Fikk dette på i dag, så har jo egentlig ikke helt bestemt meg 100% for om jeg trenger sideskjørt eller ei.

Neste investering blir nok M3-innsats bak, sideskjørt og M3-speil. Hvis jeg kjøper alt dette som replica, kommer det på 3900 kr inkl. mva. og frakt. Egentlig ikke så galt ;)

Hvor mye koster lakkering av noe sånnt tro? Og montering av skjørtene? Speilene og innsatsen bak monterer jeg selv, men lakkeringen får verkstedet stå for. Er det forresten fint å lakkere M3-innsatsen bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger skjørtene er mye lavere forran en bak, noe som kunne gjort seg meget bra på din. ca samme høyde som på fangeren din forran og går over til å bli høy, og så litt lav igjen bak. Anbefaller Siedl-skjørt om du vil ha en fast linje på siden. M3-skjørt bygger minimalt. Kun bredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0107.sized.jpg Men dette er en M3 hekk, men den det blir slik.

Lånte et bilde på galleriet. Håper deet ikke gjør noe du som eiger denne. Go natt

Det er Rieger, og ikke M3-skjørt? Bygger M3-bakfangeren mer ned enn den originale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...