Gå til innhold

Triks for å få bass inn i e34 !


Anbefalte innlegg

Har da 2x12" cadence UltraDrive som er max en månede gammle. Som mange andre, har jeg plagdes med å få bass inn i bilen, før jeg begynte å eksperimentere.

Her er resultatet:

Bassene beker i bilens kjøreretning, kassen helt inntil bakseteryggen: Dårlig, å stygg bass.

Bassene peker bakover, kassen helt inntil bakseteryggen: Enda dårlig, men en smule bedre en løsninga nevnt over.

Bassene beker bakover, kassen helt bak i kofferten: Dette blei vanvittig mye bedre! Det ser ikke spesiellt bra ut, men spiller noe jæ.... mye bedre!! :D

For alle dere som ikke har prøvd å ha kassa i denne posisjonen, sier jeg prøv dette!

Det første dere med midtarmlene kan gjøre, er å fjerne skiposen / plata i midten - dette har jeg gjort ... Lykke til!

Bilde kommer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil få en kraftig og rumlete bass når du setter den helt bak. Vist du hadde satt den 15cm i fra seteryggen med elementene fremover og tatt deg tid til å tette helt rund kassen så ikke noe lyd kom frem så ville det ha blitt bra. Hadde du hatt en refleks kasse så er det best med portene opp gjennom hatthyllen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...