Gå til innhold

Nå selger jeg E30 M3'en!


jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes dette virker så merklig..du har ikke råd til en 325 nå, men om 4 måneder..likevel har du stående en E30 M3 og er 17år som er ombygd..hvorfor i helvete vil ikke du ha en bil som du har bygd selv? må da være råere med en M3 når du er 18 eller en 325..er jo sykt rå biler..

er noe rart når du ikke har 2000kr til å få godkjent ombygginga og..hmm..

men kan jo bare være meg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske L'en ja! ;) Fattern er nok med shø:P

Jeg har en god del penger i banken som jeg ikke får ut før jeg blir 18. Siden det er 4 mnd til, må jeg da vente så lenge. Skjønner det nå eller?

Jeg liker denne 325'en fordi den er spesiell og er en nyere bil. Jeg har lite peiling på å skru, derfor vil jeg nå ha nyere bil. Skal man ha en gammel E30 må man regne med å skru skal man kjøre!

Mer dere lurte på? hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har bygd om denne bilen?Er den skjøta?

Er det så å forstå at bilen er 100% M3 bortsettt fra i vognkortet?Årsmodell er det?

Beklager, men vet ikke hvem som har bygget den om. Den er skjøtet ja! Så fra motorrommet og ned er det M3.

ALT er byttet om til M3 ja, så er bare vognkortet som er 320 sånn sett :)

320'en er en 84 modell, mens M3'en er en 87 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dokumentasjon på m3`n da?Alt av m3 deler/motor etc er vel merket hvis det er fra orginal m3?Moro å komme på tilsynet å finne ut at alt av deler og etc er stjålet... Sikkert ikke tilfelle her altså,men det er jo en grunn til at de har byttet fronten til 320,var bilen smelt,rustangrep++

For å få godkjent denne son en skjøtet bil må man vel ha en slags grunn til å skjøte de to bilene i utgangspunktet. Bare en tanke-jeg vet ikke.

Bilen er fin den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske L'en ja! ;) Fattern er nok med shø:P

Jeg har en god del penger i banken som jeg ikke får ut før jeg blir 18. Siden det er 4 mnd til, må jeg da vente så lenge. Skjønner det nå eller?

Jeg liker denne 325'en fordi den er spesiell og er en nyere bil. Jeg har lite peiling på å skru, derfor vil jeg nå ha nyere bil. Skal man ha en gammel E30 må man regne med å skru skal man kjøre!

Mer dere lurte på? hehe :lol:

he he he... Kjøper du BMW Må du regne med og skur samme faen !

Untak er om bilen er speller ny,

eller mindre en 10 år og godt under 100 000 km :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske L'en ja! ;) Fattern er nok med shø:P

Jeg har en god del penger i banken som jeg ikke får ut før jeg blir 18. Siden det er 4 mnd til, må jeg da vente så lenge. Skjønner det nå eller?

Jeg liker denne 325'en fordi den er spesiell og er en nyere bil. Jeg har lite peiling på å skru, derfor vil jeg nå ha nyere bil. Skal man ha en gammel E30 må man regne med å skru skal man kjøre!

Mer dere lurte på? hehe :lol:

he he he... Kjøper du BMW Må du regne med og skur samme faen !

Untak er om bilen er speller ny,

eller mindre en 10 år og godt under 100 000 km :wink:

Jaja, det er greit nok. Men på denne bilen er det mindre slitasje om du skjønner? Selvfølgelig, det skjer ting med denne også, men M3'en var egentlig et prosjekt fra min side, som aldri ble noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du har ikkje inntekt for du er 17år, og du har ikkje råd til å godkjenne den fordi du ikkje har penger. Men viss du ikkje har inntekt eller penger, korleis betale du delene du har kjøpt til den då?

2. Du har bytta alle ledningane i det elektriske anlegget og fjerna dei overflødige. Men du har jo ikkje peiling på å skru sa du!

3. Korleis har du fått tak i bilen?

4. Dokumentasjon på skjøtinga og alle M3 delene?? Viss ein ikkje har dokumentasjon på korfor skjøtinga fant sted, eller kven som gjorde det, så kan det være vanskeli å få godkjent den trur eg!

5. Du er 17 år, så du bør ha utvikla ein viss grad for intelligens. Du veit like godt som alle andre at viss det BERRE hadde vært å vist bilen og betalt 2000kr for å få den godkjent som ein M3, så hadde du gjort det for lenge sia. Dei 2000kr er ikkje ein utgift i dette tilfellet.. Det er ein investering!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er gjort på denne mekanisk er det min fetter som har gjort, og en BMW mekaniker på Jessheim. Tan eller hva han heter. Sikkert mange som vet hvem han er, og at han vet hva han driver med.

Og når det gjelder det med penger så brukte jeg det opp på å fikse det som IKKE funket når jeg fikk bilen, men som selvfølgelig funker nå under salg :D

Når jeg fikk bilen røsket vi ut alle ubrukelige kabler, som viste seg å være en ekstremt stor bunke med kabler. Virka som om alle eierne i 20 år har laget hver sin kobling til anlegg, alarmer osv, så viste seg å være en del. Så denna spagettien som ble nevnt er nok orndnet opp i :D

ALT som ikke er 100% på bilen, blir fikset før salg :D Leverer ikke bilen før om 4 mnd, så til da skal alle mulige småfeil og mangler være fikset. Bilen jeg får er så strøken og lekker at jeg ikke vil levere noe dårligere vare :)

Om du tror på meg el ikke når det glelder godkjenninga er for meg likegyldig! Er ikke snakk om å få den godkjent som M3, men som en godkjent ombygget M3. Jeg har ikke stresset med det, fordi jeg ikke ser noe problem i at den står som den står.

Men jeg har ingen problem med å skjønne at folk vil ha den godkjent ombygget. Men for meg har det ikke noe å si når det gjelder forsikringen.

Men uansett, bilen er solgt!

Så dere trenger ikke uroe dere og lage masse teorier på alt mulig uvesentlige ting! Bilen blir godkjent ombygget.

Så hylland, fint du bryr deg om min intelligens og annet div. og at du syntes litt av hvert er litt mistenksomt, men bilen er i orden og den er solgt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...