Gå til innhold

Månedens bil April 2005- totalvrak!


Anbefalte innlegg

Det var synd med bilen:( skrota du de feite felga dine da eller?

hadde tatt av felgene bak til fordel for vanlige dekk med mere spor, skulle bruke slicksa på Rudskogen i Juli jeg :cry: men det gikk heldigvis bra med de foran.. hehe.. er det ingen som har en rustfri todørs e30 uten takluke som kunne tenke seg en e21?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hadde vert JEVLA gøy å sett den bilen din spinne i 4 gear... på 1.2 bar... burde vel vere 12 bar da vel... happy new year! eller bor du så lankt NORD att det er snø ennå kansje? men uansett synd med bilen din.. løp å kjøp ny gammel

Bilen min hadde en toppfart på 150km/t og fire trinns kasse?? kanskje det forklarer litt??? kom til skien så skal du få se spinning i 4 gir, bilen går enda, ser bare litt jævli ut!

TOPPFART på 150???

det var da volsom til sluttutv. vilken diff er det da ? må da vere minst 5:1 eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg ligger i 150 så er det 6000rpm på høyeste gir.. 0-100går kjapt, har ikke blitt frakjørt der enda :lol: , men over 140 så tar alle meg pga alle andre biler jeg vet om går fortere enn 150...

vet ikke hva slags diff jeg har jeg, stod på når jeg kjøpte bilen... hehe.. så derfro liker jeg bare å kappe på korte strekninger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg ligger i 150 så er det 6000rpm på høyeste gir.. 0-100går kjapt, har ikke blitt frakjørt der enda :lol: , men over 140 så tar alle meg pga alle andre biler jeg vet om går fortere enn 150...

vet ikke hva slags diff jeg har jeg, stod på når jeg kjøpte bilen... hehe.. så derfro liker jeg bare å kappe på korte strekninger :lol:

Egentlig fornuftg bil å ha i Norge. Ikke noe vits å ha en bil som akser bra over 100. Bedre å ha det gøy i lovlige hastigheter enn i ulovlige hastigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...